  • 1. Data: 2009-09-25 17:54:41
    Temat: MACHINERY - HDR
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

    Właśnie zakończyłem prace nad swoim najnowszym programem do obróbki
    zdjęć.
    Zapraszam do strony projektu i zabawy MASZYNERIĄ oraz prezentacji
    ciekawych sampli uzyskanych programem.
    Co to jest MASZYNERIA? To programem wykorzystując technikę HDR. Dzięki
    niemu w prosty sposób osiągniesz wspaniałe efekty nawet z pojedynczej
    fotografii w formacie jpg.

    www.marekduda.pl/machinery

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-09-25 18:34:10
    Temat: Re: MACHINERY - HDR
    Od: "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl>

    Użytkownik "MMM" <d...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...
[...]

    Hej,
    Podziw dla twej wytrwałości, chęci zrobienia czegoś, jednak jak dla mnie to
    kolejny przykład tego, iż w wiekszości przypadków hdr to transformacja
    fotografii na grafikę kompową.

    pozdro
    elm

  • 3. Data: 2009-09-25 18:40:21
    Od: "Remiczor" <c...@w...pl>

    pisać czego mi brakuje i co bym jeszcze potrzebował?
    fajna rzecz.
    r.

  • 4. Data: 2009-09-25 18:58:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    MMM wrote:
> [...]
    > Co to jest MASZYNERIA? To programem wykorzystując technikę HDR. Dzięki
    > niemu w prosty sposób osiągniesz wspaniałe efekty nawet z pojedynczej

    machina do przerabiania fotografii w kupę ;-)

  • 5. Data: 2009-09-25 19:02:59
    Od: "Remiczor" <c...@w...pl>

    > machina do przerabiania fotografii w kupę ;-)
    rozkminiłeś już wszystkie opcje i zawsze wyszła ci kupa?
    r.

  • 6. Data: 2009-09-25 19:04:18
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Remiczor wrote:
    > rozkminiłeś już wszystkie opcje i zawsze wyszła ci kupa?

    zobaczyłem to co prezentuje galeria :)

  • 7. Data: 2009-09-25 19:14:42
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

    On 25 Wrz, 20:34, "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl> wrote:
> [...]
    > kolejny przykład tego, iż w wiekszości przypadków hdr to transformacja

    A to coś złego? :-)

    To co wyjdzie zależy tylko od ciebie. Program może wygenerować efekt
    wyglądający jak grafika, ale także całkowicie naturalnie wyglądający
    obraz, wystarczy pobawić się suwakiem "detale".

    Poza tym, wszelkie uwagi mile widziane.
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2009-09-25 19:19:40
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    MMM pisze:
    > Właśnie zakończyłem prace nad swoim najnowszym programem do obróbki
    > zdjęć.

    Z ciekawości - w jakiej cenie masz zamiar sprzedawać pełną wersję?

    --
    PSYLO

  • 9. Data: 2009-09-25 20:07:53
    Od: Olek <o...@u...eu>

    MMM wrote:

    > www.marekduda.pl/machinery
    >
    > Pozdrawiam

    czyli wszystkie suwaki na maksa w prawo :)
    obejrzałem galerię - mam wrażenie , że te wszystkie zdjęcia przed
    obróbką są mega nieostre, czy mi się zdaje? :)

  • 10. Data: 2009-09-25 20:36:46
    Od: "m0w" <c...@g...pl>

    Wypróbowałem. Program fajny bo łatwy w obsłudze tylko jedno nie działa tak
    jak trzeba.
    Problem wyrównaniem kliku zdjęć i dlatego obraz się rozwarstwia
    co zmusza do pracy na statywie i wyzwalania aparatu pilotem.