  • Data: 2013-10-24 15:42:24
    Temat: Re: Łza się w oku kręci. XT
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-10-24, o godz. 14:27:28
    "Chris" <c...@s...pl> napisał(a):

    > Emanuelle nabazgrał(a):

    > Miał .... ale kto jeszcze pamięta :) i te granie w blockout (czy
    > jakoś tak) na herkulesie z miodowym ekranem :)

    Blocokut to OIDP 1989 a popularna zrobiła się rok-dwa później. Dla mnie
    pierwsza poważna praca na PC to było ~1985-1986 roku i pakiet
    Statgraphics. Potem zarabiałem z dziewczyną przepisując prace dyplomowe
    w TAG-u a na wiosnę 1989 popełniłem na zamówienie pierwszą poważniejszą
    baze danych w dBase III. ;-)

    A z ciekawostek potem po drodze to przez 2 lata używałem dopracy
    oryginalnego IBM PS/1. Dysk 30MB, 2MB pamięci, 386SX 16MHz i mono
    monitor 11 cali. Ale już VGA, mysz i karta sieciowa - to ostatnie było
    najważniejsze. Po krótkim flircie z BBS-ami na początku 1992 roku
    odpaliliśmy w firmie gdzie wtedy pracowałem dzierżawkę 33600bps na
    modemach Goramo BPh Plus i nastał u nas internet. ;-)

    Zdrówko