  • Data: 2013-10-24 22:36:29
    Temat: Re: Łza się w oku kręci. XT
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Rezmer <p...@b...pl> wrote:

    > projektowania płytek PCB (już nie pamiętam nazwy).

    autotrax, easytrax? Do dziś używam autotraxa pod dosemu, gdy się
    człowiek nauczy skrótów klawiaturowych, to projektuje się w nim
    błyskawicznie... a przez te kilkanaście lat skróty wrosły w mózg.

    > Domowy user zaczął korzystać z komputera dopiero gdy pojawił się
    > internet.

    Czy ja wiem... pamiętam czasy, gdy nie było Internetu, a pecety w domach
    były. Głównie do gier i muzyki.

    --
    "zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
    http://www.chmurka.net/