eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaLutownica 60W z kontrolą temperatury za mniej niż 30zł z wysyłką do domu? › Re: Lutownica 60W z kontrolą temperatury za mniej niż 30zł z wysyłką do domu?
  • Data: 2011-09-14 14:57:56
    Temat: Re: Lutownica 60W z kontrolą temperatury za mniej niż 30zł z wysyłką do domu?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "RobertP." <r...@p...onet.pl> wrote in message
    news:op.v1sueqe6bpkylh@pc-rp.bustec.pl...

    > To patrzyłbym też na bezpieczeństwo. Stacja lutownicza jest w tym
    > zdecydowanie lepsza - w takim przypadku jest raczej trudno przypadkiem
    > przepalić grotem przewód zasilający. Sam kiedyś kupiłem taką budżetową
    > chińską lutownicę (no, z 15 lat temu to było), to przewód zasilacjący był
    > tak cienki, że topił się lepiej niż cyna na grocie. I jak się lutownica
    > trochę rozgrzała, to zrobiło błysk/bum i musiałem włączyć bezpiecznik ;)
    > Może jakiś Xytronic? (całkiem spory wybór grotów, w tym minifala - tu
    > jeden ze sposobów zastosowania tego typu grotów
> [...]

    Xytronic ... hmmm.... Widzę w USA stację za $50:
    http://www.jameco.com/webapp/wcs/stores/servlet/Prod
    uctDisplay?langId=-1&storeId=10001&catalogId=10001&p
    a=2114685&productId=2114685&keyCode=WSF&CID=GMC
    Ciut droga, ale jeszcze do przeżycia bo ma wszystko w komplecie...
    Ale to się nie nadaje do Polski bo ma 110V - gdzie kupić Xytronica na 220V?