eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaLutownica 60W z kontrolą temperatury za mniej niż 30zł z wysyłką do domu?Re: Lutownica 60W z kontrolą temperatury za mniej niż 30zł z wysyłką do domu?
  • Data: 2011-09-14 20:55:00
    Temat: Re: Lutownica 60W z kontrolą temperatury za mniej niż 30zł z wysyłką do domu?
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 09/14/2011 04:37 PM, Pszemol wrote:
    > "Jacek Radzikowski" <j...@s...die.die.die.piranet.org> wrote in
    > message news:j4r1rs$k5t$1@inews.gazeta.pl...

    24v-polska-i1799379502.html

    > Dzięki Jacku, ale Twoja propozycja jest niepełna...
    > Nie tylko potrzebuję cynę (to dosyć oczywiste wymaganie) ale też
    > potrzebuję zasilacz 24V i regulator temperatury, co znacznie podniesie
    > cenę z tych 15+15 za wysyłkę...
    > Nie wspominam już o tym, że lutownica z dealextreme nie wymaga
    > zasilacza na 24V i ma już wbudowaną regulację temperatury w tej cenie.
    > Nie bardzo widzę zatem zaletę Twojej propozycji - być może poza jedną,
    > że grzałka jest na 24V a nie na 220V.

    Zasilacz tak, tak samo jak do innych propozycji lutownic na 24v.
    Regulator mocy/temperatury - nie będzie potrzebny. Bardzo ładnie się
    lutuje po podłączeniu do trafo bezpieczeństwa 24v. Grot rozgrzewa się na
    tyle, żeby roztopić cynę, ale nie na tyle żeby palić kalafonię.

    pzdr.
    j.