  • Data: 2010-02-15 00:04:42
    Temat: Re: Lustrzanka, czyli przeżytek? [Gaz Wyb + Chip]
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-14 21:45, Andrzej Libiszewski wrote:
    > Być może. Nie pamiętam zwyczajnie żebym z taką sytuacją się w pracy
    > spotkał, z czego nie wynika że nie miały miejsca. Inna rzecz, że o serwisie
    > HP trudno mi w ogóle coś dobrego napisać.

    Dokładniej HP wymieniało tylko kompy z nvidią+AMD i nieliczne komputery z
    intelem. Ja nie miałem czasu na szarpanie się z nimi.

    > No przecież w informacjach był i producent i zakres numerów seryjnych
    > wadliwych akumulatorów podany.

    Ale wadliwe akumulatory nie pojawiały się tylko raz, sam przypominam sobie
    o conajmniej trzech lub czterech razach w różnym okresie. Sony też miało
    tu wpadkę, ale nie obsługują oni absolutnie wszystkich w akumulatory, a
    AFAIR nawet makówki miały jakieś problemy tu.

    > A to już niczym nie poparte przypuszczenia.

    Zgadza się, z drugiej strony wadliwe akumulatorki sony trafiły do tych
    najtańszych laptoków. Coś musiało być na rzeczy i w tym temacie, gdyby
    każdy miał pieniądze i czas na testy do dopracowania produktu to takich
    sytuacji w ogóle by nie było.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564