eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaRe: Lustrzanka, czyli przeżytek? [Gaz Wyb + Chip]Re: Lustrzanka, czyli przeżytek? [Gaz Wyb + Chip]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Lustrzanka, czyli przeżytek? [Gaz Wyb + Chip]
    Date: Thu, 11 Feb 2010 11:41:19 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 97
    Message-ID: <blpi5kxdl86k$.1lietinln3au4$.dlg@40tude.net>
    References: <hkjj5g$t79$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hkk59n$adk$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hkk9ke$l09$1@news.dialog.net.pl> <hkkq06$5cl$1@news.supermedia.pl>
    <hkl0dg$ot8$1@sunflower.man.poznan.pl> <hkm7mf$ei6$1@inews.gazeta.pl>
    <hkm9p5$94t$1@sunflower.man.poznan.pl> <hkmbt7$8a$1@inews.gazeta.pl>
    <hkmgk5$ddm$1@news.onet.pl> <hkps20$sig$2@inews.gazeta.pl>
    <hkpsmr$bgv$3@news.onet.pl> <hkq8vr$fge$1@inews.gazeta.pl>
    <by51pj417tt4.1kuj9zpgmvoy2$.dlg@40tude.net>
    <hksnhu$s80$1@inews.gazeta.pl>
    <4zco6nn5qfs2.1qaqg87ajy6eb$.dlg@40tude.net>
    <hkt4fg$5kf$1@inews.gazeta.pl>
    <1mrc3qgk5jnhz$.1eazidne22x0o$.dlg@40tude.net>
    <hkvmta$9qt$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.13.39.172
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1265884882 8455 195.13.39.172 (11 Feb 2010 10:41:22 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Feb 2010 10:41:22 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    X-Face: ?~X6yj}[/>Qcc%>()b\U,y%."Z9-T-r07I|g%KEp.*EkVPoQL`*qAZ*L,,ZpZQXBy#Fu1IY
    K7T4,lwVbsE?;~wo,a:.d]@Q5F@.Whu*`Nr"S!ic(q{,;3,!^)g4r5+<_s7X?zWOx7Y?5Y1=*w-}:q
    d@dIbX/Ijf~3lBoX8d0O-UM6Q+G_vliGq8NQT=p4X`EnE*wG5+~Xl`!@T,:
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:848096
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 11 Feb 2010 02:35:36 +0100, dominik napisał(a):

    > On 2010-02-10 11:30, Andrzej Libiszewski wrote:
    >>> coraz więcej wśród producentów. Apple ma swoje błędy, zaniedbania, ale
    >>> jeszcze nie mieli tak poważnej wpadki jak nvidia z chipami, sony z
    >>> matrycami, lenovo lub hp z wybuchającymi akumulatorami itd.
    >> Wiesz, całej legendy by chyba nie było, gdyby OIDP nie próby zamiecenia
    >> tego pod dywan.
    >
    > Kto zamiatał? Sony pokornie płaciło za serwis nawet nie swoich aparatów,
    > lenovo coś tam wspominało o wadach i wymieniało, ale taki hp stwierdził,
    > że wymiana należy się tylko części produktów

    Tej części, która była dotknięta wadą. Nie wszystkie chipy były wadliwe.

    >, natomiast taki dell
    > powiedział, że było sobie kupić więcej gwarancji. Każdy inaczej, lepiej
    > lub gorzej.

    Nie przeczę.

    >
    >
    >> Ani nvidia albi lenovo nie robili tego. Z akumulatorami to
    >> zresztą wina była nie HP czy Lenovo tylko Sony, bo ich produkcji były
    >> akumulatory. Mogły też trafić do jabłka.
    >
    > Zdaje się, że nie tylko ich.

    Tylko. Akurat pracuję w takiej branży, że sprawę obserwowałem dość blisko.

    > Zresztą kupując akumulatory podpisujesz
    > umowę, gdzie możesz kupić drożej i mieć lepszą gwarancję i taniej, ale
    > mieć niższej jakości i bez zapewnień. Ot jak w życiu.
    >
    >
    >>> Zmieniają - wydłub klawisz z t23 i klawisz z nowego t61 - zdziw się co
    >>> było pod nim.
    >> Dzięki, ale nie czuję takiej potrzeby. Zresztą nowego to od biedy T500
    >> mógłbym rozbierać, nie T61.
    >
    > To się nie przekonasz. Na nowym komputerze tego nie widać. Mój złomolaptok
    > ma już urwane cztery klawisze. W serwisie nawet tego nie ukrywają, bo nowa
    > klawiatura to 75zł + wymiana. Ot mamy tanie badziewie teraz, a nie sprzęt
    > jak za dawnych lat.

    Kiedyś wszystko było lepsze ;)

    >
    >
    >>> Bo to zależy jak trafisz z komputerem. Niestety.
    >> Przewinęło mi się sporo ThinkPadów przez ręce i żaden nie skrzypiał.
    >
    > A im starsze tym lepsze na to miały szanse.
    > Mimo wieku.

    Być może.

    >
    >
    >>> Ale też nie znasz całej prawdy. Widziałem swój komputer na yt w filmie
    >>> przestrzegającym przed kupnem. Tak zdezelowanego ciężko trafić. Mój przy
    >>> nim to nówka z sklepu. A ludzie patrzą i głupoty dalej ślą w świat.
    >> Całą prawdę to znają serwisy producentów i na pewno nie są skłonne się tym
    >> chwalić.
    >
    > Kiedyś zapytałem serwisanta czy te komputery się często psują -
    > odpowiedział z zadziwiającą szczerością "z mojej perspektywy to co chwila
    > widzę zepsute" :)

    :) Przez moje ręce przewijają się zarówno nówki jak i takie do serwisu :)

    >
    >
    >>> Na wszystkich makowców nie znam kogokolwiek kto by korzystał z tego
    >>> serwisu, więc nie wiem czy u nas jest "jakość" czy "jakoś".
    >> No, o obsłudze gwarancyjnej w PL to legedy już w internecie krążą i o ich
    >> "jakoś".
    >
    > Bierz poprawkę, że niezadowoleni krzyczą sto razy głośniej.

    Ale dotyczy to wszystkich marek, a takich opowieści grozy o innych
    serwisach nie słyszałem :)

    > A u nas
    > szczególnie słychać zdziwionych w serwisie samochodowym: panie! 300
    > tysięcy za ten samochód dałem i pan mi mówisz, że jeszcze tankować muszę? :)

    :)))


    --
    Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118
    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: