  • Data: 2010-02-11 10:41:19
    Temat: Re: Lustrzanka, czyli przeżytek? [Gaz Wyb + Chip]
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 11 Feb 2010 02:35:36 +0100, dominik napisał(a):

    > Kto zamiatał? Sony pokornie płaciło za serwis nawet nie swoich aparatów,
    > lenovo coś tam wspominało o wadach i wymieniało, ale taki hp stwierdził,
    > że wymiana należy się tylko części produktów

    Tej części, która była dotknięta wadą. Nie wszystkie chipy były wadliwe.

    >, natomiast taki dell
    > powiedział, że było sobie kupić więcej gwarancji. Każdy inaczej, lepiej
    > lub gorzej.

    Nie przeczę.

    > Zdaje się, że nie tylko ich.

    Tylko. Akurat pracuję w takiej branży, że sprawę obserwowałem dość blisko.

    > Zresztą kupując akumulatory podpisujesz
    > umowę, gdzie możesz kupić drożej i mieć lepszą gwarancję i taniej, ale
    > mieć niższej jakości i bez zapewnień. Ot jak w życiu.

    > To się nie przekonasz. Na nowym komputerze tego nie widać. Mój złomolaptok
    > ma już urwane cztery klawisze. W serwisie nawet tego nie ukrywają, bo nowa
    > klawiatura to 75zł + wymiana. Ot mamy tanie badziewie teraz, a nie sprzęt
    > jak za dawnych lat.

    Kiedyś wszystko było lepsze ;)

    > A im starsze tym lepsze na to miały szanse.
    > Mimo wieku.

    Być może.

    > Kiedyś zapytałem serwisanta czy te komputery się często psują -
    > odpowiedział z zadziwiającą szczerością "z mojej perspektywy to co chwila
    > widzę zepsute" :)

    :) Przez moje ręce przewijają się zarówno nówki jak i takie do serwisu :)

    > Bierz poprawkę, że niezadowoleni krzyczą sto razy głośniej.

    Ale dotyczy to wszystkich marek, a takich opowieści grozy o innych
    serwisach nie słyszałem :)

    > A u nas
    > szczególnie słychać zdziwionych w serwisie samochodowym: panie! 300
    > tysięcy za ten samochód dałem i pan mi mówisz, że jeszcze tankować muszę? :)

    :)))

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"