  • Data: 2010-02-11 06:44:18
    Temat: Re: Lustrzanka, czyli przeżytek? [Gaz Wyb + Chip]
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dominik pisze:

    > Ja Ci piszę o wykonaniu, a Ty mi zaraz, że film kilka h oglądałeś w
    > pociągu. Co to ma do rzeczy? Czy nawet najgorsze plastikowe badziewia to
    > wykluczają? nie. I nie miałem na myśli w tym określeniu eee 901, którego
    > mam i używam.

    ''Wykonana'' to musi być np. kobieta. Maszynka do puszczania filmów musi
    je puszczać sprawnie. Co do wykonania - ważne, żeby się nie skaleczyć
    nadlewkami obudowy, żeby było małe... i wystarczy.

    > Ale ja Ci nie usiłuję czegokolwiek wciskać. Co więcej: nie mam
    > czegokolwiek apple, mam tego eee 901, którego uznałem za gorzej
    > wykonanego. Tyle. To moja subiektywna ocena i nie kłócę się z czyimkolwiek
    > gustem.

    No i dobrze, tylko co z tego? To jest tylko głupi komputer.

    > Wiem, że aluzja, ale robisz z komputera coś więcej niż przedmiot, którym
    > tylko jest.

    Hm... chyba odwrotnie :)

    > Owszem, dzięki temu oglądam film raz na miesiąc może, ale wierz mi że to
    > może lepiej.

    He, a ja też byłem kiedyś w kinie. Ostatnio w piątek więc wiem jak to
    jest :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl