  • Data: 2010-02-10 22:26:03
    Temat: Re: Lustrzanka, czyli przeżytek? [Gaz Wyb + Chip]
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-10 17:26:48 +0100, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> said:

    > Nie znam się na samochodach.

    Łatwo możesz to sprawdzić. U Audi czy Merca, przy cenie bazowej ~200k+
    zł, za gadżety w stylu skórzana kierownica wielofunkcyjna, elektrycznie
    ściemniane lusterka, komputer pokładowy itp trzeba zapłacić kilka tys.,
    podczas gdy w np. Lagunie za 100k zł znajdą się w standardzie. Również
    w Renault czy u Hyundaia dają dłuższą gwarancję (i tak niemcy się
    postarali, bo parę lat temu na wszystko było rok, teraz na np. korozję
    dają 12 lat, jak Fiat i inni to robili od lat nastu). A jednak ludzie
    kupują ten marnie wyposażony i przepłacony anserski chłam. Żeby chociaż
    psuło się to rzadziej niż inne, tańsze marki, a;e też nie.

    > No na każdym kroku po prostu widać tą popularność i naśladownictwo ;)

    Wśród marketowego chłamu - jeszcze nie, technologia nie ta.

    > Nie, krótsza gwarancja lepsza pewnie.

    Spoko, Kia daje teraz bodaj 7 lat, na pewno wykoszą Audi czy Merca z
    rynku, w końcu kto rozsądny kupi taki złom z tylko 2-letnią gwarancją?
    BTW, jak tam autoryzwany serwis latopów Asusa, co to daje te 3 lata
    gwarancji, wyskoczyli już ponad poziom iSpota, czy dalej podobnie?

    > I tak go pewnie będziesz musiał ciągać żeby zrobić to wszystko czego na
    > ipadzie nie zrobisz.

    No właśnie nie, bo to nie jest w pełni funkcjonalny zamiennik
    komputera. W życiu by mi nie przyszło do głowy obrabiać na tym RAWy,
    montować filmy, czy traktować jako przenośnego huba dla pendraków.
    Powiedziałbym nawet, że to sprzęt dla tych, którzy nie muszą (bądź nie
    chcą) na codzień biegać laptopem. Ma część funkcjonalności, ma swoje
    ograniczenia. Ci, którzy mają specyficzne wymagania z pewnością sami są
    w stanie dobrać do nich odpowiedni sprzęt.

    > Spiskowe teorie mają sie dobrze, tylko usuwanie aplikacji bez sensu i wg
    > widzimisię ma miejsce na etapie akceptacji tychże do AppStore.

    I o zgrozo ten paskudny i wredny Apple robi to w zgodzie z warunkami
    jasno i przejrzyście opisanymi w SDK. Ale to w końcu chamstwo z ich
    strony, że bezczelnie poinformowali wcześniej czego sobie nie życzą na
    autorskiej platformie.

    > Patrz co to napisalem o akceptacji aplikacji do AppStore. Ciekawe, czy z
    > ebookami też będą tak działać?

    Nie sądzę, bo przy aplikacjach ma to swoją logikę, ebook raczej będzie
    miał trudności z wpłynięciem na działanie sprzętu czy dublowaniem
    funkcjonalności softu iPada.

    de Fresz