  • Data: 2010-02-09 21:35:41
    Temat: Re: Lustrzanka, czyli przeżytek? [Gaz Wyb + Chip]
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-08 23:16, Norbert wrote:
    > Ojej, no mowie, ze moj palmtop dziala od 6 lat, nawet nie bylo sensu go
    > zmieniac, bo mam sentyment i dziala.

    Też kiedyś miałem sentyment, a teraz mam dużo ciekawych przedmiotów, które
    dawno nie nadają się do czegokolwiek. Jak Twój palm spełnia swoją rolę to
    super i ciesz się, że nie musisz wydawać kolejnych pieniędzy.

    > Czyli jednak lans ponad funkcjonalnosc?

    Czy dobre wykonanie to lans? Chyba sobie żartujesz.
    Jest szereg ludzi, którzy zapłacą ekstra za brak skrzypienia, brak luzu i
    podobne. Nie chodzi tu o to by szpanować wśród znajomych, ale po prostu
    czuć się dobrze z swoim sprzętem.

    > Mozna i tak. Kierunek jest dobry,

    Tylko kierunek się nie nazywa lans.
    Ot wyobraź sobie, że są ludzie, którzy kupią komórkę za 300zł, a są tacy,
    którzy wydadzą na to 3000zł i nie będzie to kwestia specyfikacji, ale
    solidnego wykonania.

    > szkoda ze nie rozwijaly sie takie urzadzenia, przyklad starego SIMpada,
    > ktory gdyby sie rozwinal to z lepszym procesorem i gniazdem na jakies
    > nosniki pamieci, lub dyskiem SSD bije tego ipada bezapelacyjnie.

    Ale jak widzisz miał swoje wady.
    To że dzisiaj dałoby się zrobić nieźle wypaśne urządzenie nie ma
    wątpliwości. Apple robi to wyważając pewne cechy. iPad jest cieniutki i
    oprogramowany dokładnie pod potrzeby. Odniesie sukces, bo nie ma irdy, nie
    ma com-a czy portu na drukarkę. Nie będzie też problemów, że z czymś z
    czym miałby gadać nie gada. Za to będzie miał to co akurat w takim
    urządzeniu trzeba. Będzie miał jakieś iTunes czy podobne i to wszystko w
    połączeniu sprawi, że każdy za niewielką opłatą będzie mógł poczytać sobie
    właściwe książki.

    > W zasadzie
    > kazdy dzisiejszy palmtop ktory mozna kupic za 1000 zl, a ma modul gsm, gps,
    > wifi powiekszony do rozmiarow ekranu o przekatnej 10cali z rozdz 1024x768 i
    > w cenie do 1500 biore. Nie musi byc cienki (technologia na to pozwala od
    > dawna). Ipad i tak nie jest maly, wiec do kieszeni jak palmtop nie wejdzie,
    > jego cienki wymiar niczego nie zmienia , chyba ze daloby sie go zwinac :)

    Nie daje się, ale wielu ludziom te wymiary odpowiadają dalece bardziej niż
    obecność stu portów USB i dwóch wyjść na monitory.
    Dzisiejsze laptopy szybko sprawiają, że jeśli chcesz je zabrać musisz
    poodłączać czy wypiąć z stacji, zabrać zasilacz itd. To urządzenie ma być
    małe i lekkie byś brał nawet jak nie planujesz szczególnego korzystania,
    ale niespodziewanie będziesz akurat miał chwilę czasu.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564