  • Data: 2010-02-10 10:16:11
    Temat: Re: Lustrzanka, czyli przeżytek? [Gaz Wyb + Chip]
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 10 Feb 2010 02:57:30 +0100, dominik napisał(a):

    > Popatrz na zdjęcia i na porównanie iPod z mac book air. Na tej podstawie
    > świetnie można sobie wyobrazić o co kebab. To drugie znam trochę.

    Założyłeś sobie tezę i bronisz jej do upadłego. Wiesz, ja widziałem i Aira
    i ThinkPady z kompozytów węglowych. Zgadnij, który był lepiej zbudowany?
    Ale nie tak na zdjęciach, naprawdę.

    > Nie przeczyłem, że jest tani. Ale nie pisałem też, że iPad to bubel, bo za
    > kilka złotych można netbooka.

    A ja nie pisałem że iPad to bubel, tylko że cały ten hype dotyczący jakości
    produktów z ogryzkiem na obudowie ma małe podstawy w rzeczywistości.

    > Powiedz gdzie twierdziłem że apple jest tanie?
    > Podpowiem Ci: nigdzie.

    Ale jak coś kosztuje, to wypadałoby, żeby to coś potrafiło. A u Apple z
    reguły dostajemy MNIEJ za większe pieniądze.

    > Twierdzę jedynie, że apple robi sprzęt dobrej jakości i świetnym
    > wykonaniu.

    A ja twierdzę, że ich jakość i wykonanie to marketingowy hype. Inne
    produkty Foxconna i Asusa, te bez ogryzka, mogą być równie dobre.

    > Nie będę się wdawał w dyskusje co by było gdyby ktoś wypuścił
    > netbooka za tyle. Apple wypuściło coś realnego, a inni tego nie zrobili.
    > Nie takiego.

    Ależ Sony próbowało wypuścić netbooka z logiem VAIO za tyle. Epic fail im z
    tego wyszedł, mimo wysokiej jakości i estetyki.

    > Ostatni thinkpady tej serii widziałem X61 czy jakoś tak. Od kiedy lenowo
    > sukcesywnie zaniża jakość po IBM to przestali mnie wiele interesować. Jak
    > się ma do niego air - nie mam pojęcia.

    A ja mam. Ta ich "zaniżona jakość" jest o tyle lepsza od Apple, że nawet
    żal porównywać. Zresztą, Apple jakoś poza 12 miesięcy gwarancji nie może
    wyjść, a standardem dla lepszych ThinkPadów jest 36 miesięcy.

    > Nie wiem z czym walczysz, bo pisałem, że mam netbooka, a FYI nie mam
    > czegokolwiek z logiem apple. Nie stać mnie/wolę wydać na coś innego.
    > Stefek tu nie ma czegokolwiek do gadania.

    Walczę z tymi, dla których to co powie Jobs ma moc prawdy objawionej.

    > Do czytania na tym książek? Jakie?

    Czytniki ebooków. Że po raz kolejny przywołam Kindle, ale tego jest więcej
    i niekoniecznie przywiązane do Amazonu.

    > Palmtopy z mikro ekranikami i rysikami?
    > Netbooki niemożliwe do obsługi inaczej niż na kolana czy stół. Czy może
    > tablety - zupełnie niezoptymalizowane pod książki, a za to ciężkie i z
    > niepotrzebnym uniwersalnym oprogramowaniem.

    Nie, nie i jeszcze raz nie.
    http://www.amazon.com/Kindle-Wireless-Reading-Displa
    y-Generation/dp/B0015T963C/ref=dp_ob_image_def

    > Tylko po co podłączać koniecznie? Żeby używać jako komputera którym iPad
    > nie jest i nie był?

    No więc: za duży by zastąpić telefon i notatnik, za mały i za mało potrafi
    żeby zastąpić komputer. To DO CZEGO miałbym tego użyć, skoro do ebooków TEŻ
    są lepsze rozwiązania?

    > No widzisz, jednak ktoś robi na papierową książkę zamach. Całkiem niezły.
    > Do tego czasu nic się nie zbliżyło nawet w tę stronę.

    Wiesz, ja nie wiem czy zadałeś sobie trud sprawdzenia w ogóle czym jest
    Kindle o którym już wspominam od dawna? Zamach owszem, jest zrobiony, ale
    to nie ta marna podróbka ebook-readera od Apple go zrobiła!

    > A jednak o to chodzi.
    > I nie powiedziałem że to urządzenie dla każdego a tym bardziej że do
    > wszystkiego.

    No więc ja dalej chętnie się dowiem do czego może służyć iPad skoro
    wszystko jest robione przez niego gorzej?

    > ?

    No normalnie: zakuć użytkownika w itunes, nawet nie w pełni funkcjonalne.
    Niech nie może nic sam decydować. Pamiętasz może afery o to, że iTunes
    Store może arbitralnie zdecydować o usunięciu aplikacji z iPhone
    użytkownika? Aplikacji, za którą zapłacił, dodajmy. W następnej kolejności
    może Apple zacznie decydować co możesz czytać a czego NIE MOŻESZ?

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer