  • Data: 2010-02-10 01:57:30
    Temat: Re: Lustrzanka, czyli przeżytek? [Gaz Wyb + Chip]
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-10 02:00, Andrzej Libiszewski wrote:
    > ROTFL! Nie widziałeś, ale wiesz :) I w zasadzie możnaby tu już skończyć :P

    Popatrz na zdjęcia i na porównanie iPod z mac book air. Na tej podstawie
    świetnie można sobie wyobrazić o co kebab. To drugie znam trochę.

    > Jest tani. A raczej był, bo doczekał się następców, niewiele droższych.

    Nie przeczyłem, że jest tani. Ale nie pisałem też, że iPad to bubel, bo za
    kilka złotych można netbooka.

    > No dalej, porównuj sprzęt za 900zł to sprzętu za parę tysięcy. Śmiało, nie
    > krępuj się. Sukces Aira w porównaniu z netbookami zresztą mówi sam za
    > siebie.

    Powiedz gdzie twierdziłem że apple jest tanie?
    Podpowiem Ci: nigdzie.
    Twierdzę jedynie, że apple robi sprzęt dobrej jakości i świetnym
    wykonaniu. Nie będę się wdawał w dyskusje co by było gdyby ktoś wypuścił
    netbooka za tyle. Apple wypuściło coś realnego, a inni tego nie zrobili.
    Nie takiego.

    > A w ogóle, to jak chcesz porównywać z czymś Aira, to może z ThinkPadem
    > X300/X301? Kosztuje podobnie, lepiej wyposażony, solidniejszy i z 36
    > miesięczną gwarancją.

    Ostatni thinkpady tej serii widziałem X61 czy jakoś tak. Od kiedy lenowo
    sukcesywnie zaniża jakość po IBM to przestali mnie wiele interesować. Jak
    się ma do niego air - nie mam pojęcia.

    > To typowe. Nie dał tego Jobs więc tego nie potrzebujesz.

    Nie wiem z czym walczysz, bo pisałem, że mam netbooka, a FYI nie mam
    czegokolwiek z logiem apple. Nie stać mnie/wolę wydać na coś innego.
    Stefek tu nie ma czegokolwiek do gadania.

    > Do tego są lepsze rozwiązania.

    Do czytania na tym książek? Jakie? Palmtopy z mikro ekranikami i rysikami?
    Netbooki niemożliwe do obsługi inaczej niż na kolana czy stół. Czy może
    tablety - zupełnie niezoptymalizowane pod książki, a za to ciężkie i z
    niepotrzebnym uniwersalnym oprogramowaniem.

    > Z powyższego wynika że iPad nadaje się... właśnie, do czego to się
    > właściwie nadaje? Na podstawkę pod kubek za drogie. Robienie kabelsalad aby
    > podłączyć cokolwiek w ogóle litościwie pominę.

    Tylko po co podłączać koniecznie? Żeby używać jako komputera którym iPad
    nie jest i nie był?

    > Do tego coś w rodzaju kindle nadaje się dużo lepiej. Że nie wspomnę po
    > papierowej książce...

    No widzisz, jednak ktoś robi na papierową książkę zamach. Całkiem niezły.
    Do tego czasu nic się nie zbliżyło nawet w tę stronę.

    > To bardzo ubogi zestaw funkcji.

    A jednak o to chodzi.
    I nie powiedziałem że to urządzenie dla każdego a tym bardziej że do
    wszystkiego.

    ?

    --
    _[_]_