  • Data: 2009-09-05 17:32:42
    Temat: Re: Lupa do K200d
    Od: "KILu" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Vituniu wrote:
    > Sciagales do kraju? Mozna wiedziec jaki koszt wyszedl?

    US $19,90. Wysylka gratis (przyszlo w cienkiej, papierowej kopercie, ale
    sama matowka byla w pudeleczku, wiec nic sie jej nie stalo - zreszta
    czesto zamawiam zagranica i jak dotad nie mialem problemow). Placilem
    oczywiscie paypalem.

    > Moze kwestia szczescia, moze producent mial lepszy dzien? ;)

    Moze. :) Co prawda matowka jest plastikowa (oryginalna z Pentaksa tez taka
    byla - z tego co pamietam np. w starych Zenitach siedziala szklana),
    ale... tak jak pisalem - wyglada OK.

    Daj znac, co wyszlo ze szlifowania. Zapewne nielatwo jest cos takiego
    obrobic, szczegolnie nie majac odpowiednich narzedzi. A i minimalna
    roznica w grubosci moze stanowic problem (przesunieta plaszczyzna
    ostrosci).

    > A wlasnie: jakis patent na bezpieczne przechowanie
    > wyjetej oryginalnej matowki??

    Foliowy woreczek z zamknieciem + pudelko na filtr...? Ja swoja wlozylem do
    folii i pudelka, w ktorym przyszla matowka z eBay'a.

    k,