-
Data: 2014-02-22 00:23:29
Temat: Re: Łowcy kitu
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Fri, 21 Feb 2014 19:17:26 +0100, przemeq napisał(a):
> W dniu 2014-02-21 19:13, przemeq pisze:
>> Teraz technologia poszła do przodu.
>> Kitu nie uświadczysz.
>>
>> https://www.youtube.com/watch?v=OOMly-tZSJg
>>
>> Przemeq
> Link do fachowców z wschodu
>
> https://www.youtube.com/watch?v=gnYmtTHktQs
Ciężko coś oceniać na podstawie takich filmów, ale o ile film z BMW wygląda
na typowy drut, który się potem złamie na jakiejś większej dziurze, to ta
Meganka mogła zostać naprawiona całkiem prawidłowo.
Bo wbrew temu co się powszechnie wydaje, samochody można prawidłowo
naprawiać :-)
W Megance wygląda, że elementy konstrukcyjne, które były uszkodzone,
zostały wymienione, a nowe zostały wspawane - całkiem możliwe że solidnie.
Pewną "wadą" naprawy wykonanej prawidłowo jest możliwość jej wykrycia - bo
widać wtedy że element który oryginalnie jest zgrzewany w fabryce, po
naprawie jest spawany.
Spawanie jak najbardziej może mieć wytrzymałość oryginału (a nawet ją
przewyższać), tyle że spawy łatwo odróżnić od oryginalnych zgrzewów.
Żeby to ukryć naprawy robi się źle - elementy odcina się nie w miejscu
oryginalnych połączeń między elementami, a kawałek dalej.
Wtedy styka się tam nową część z resztą nadwozia i obspawuje tylko profil
od zewnątrz, tam gdzie ta się dojść spawarką, reszte zakleja się szpachlą,
wszystko na gładko szlifuje, lakieruje i takiego czegoś nie widać i trudno
to wykryć.
Tyle że wytrzymałość będzie dużo mniejsza niż oryginału.
Co ciekawe - zrobić taki drut to będzie pewnie więcej pracy niż naprawić
samochód prawidłowo.
Tyle że klient widząc ślady napraw - zapewne ucieknie, poszuka takiej
"igiełki" gdzie jakiś Paganini szlifierki ukrył ślady naprawy kosztem
wytrzymałości.
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2024-12-21 Warszawa => Java Developer <=
- 2024-12-21 Zalesie Borowe => Medical Equipment Service Engineer <=
- 2024-12-21 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=