-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
lueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer02.iad.highwinds-media.co
m!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.c
om!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a
-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Łowcy kitu
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <le7j43$vrj$1@node2.news.atman.pl>
<53077ae1$0$2155$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@g...com>
<le85s8$cg0$1@mx1.internetia.pl> <le863n$d83$1@mx1.internetia.pl>
Date: Sat, 22 Feb 2014 00:23:29 +0100
Message-ID: <1dcx2st5lwnpz$.tmaubl7mnw8b.dlg@40tude.net>
Lines: 41
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.11.228.169
X-Trace: 1393025011 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2357 83.11.228.169:61205
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2706
X-Received-Body-CRC: 1692328466
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2525103
[ ukryj nagłówki ]Dnia Fri, 21 Feb 2014 19:17:26 +0100, przemeq napisał(a):
> W dniu 2014-02-21 19:13, przemeq pisze:
>> Teraz technologia poszła do przodu.
>> Kitu nie uświadczysz.
>>
>> https://www.youtube.com/watch?v=OOMly-tZSJg
>>
>> Przemeq
> Link do fachowców z wschodu
>
> https://www.youtube.com/watch?v=gnYmtTHktQs
Ciężko coś oceniać na podstawie takich filmów, ale o ile film z BMW wygląda
na typowy drut, który się potem złamie na jakiejś większej dziurze, to ta
Meganka mogła zostać naprawiona całkiem prawidłowo.
Bo wbrew temu co się powszechnie wydaje, samochody można prawidłowo
naprawiać :-)
W Megance wygląda, że elementy konstrukcyjne, które były uszkodzone,
zostały wymienione, a nowe zostały wspawane - całkiem możliwe że solidnie.
Pewną "wadą" naprawy wykonanej prawidłowo jest możliwość jej wykrycia - bo
widać wtedy że element który oryginalnie jest zgrzewany w fabryce, po
naprawie jest spawany.
Spawanie jak najbardziej może mieć wytrzymałość oryginału (a nawet ją
przewyższać), tyle że spawy łatwo odróżnić od oryginalnych zgrzewów.
Żeby to ukryć naprawy robi się źle - elementy odcina się nie w miejscu
oryginalnych połączeń między elementami, a kawałek dalej.
Wtedy styka się tam nową część z resztą nadwozia i obspawuje tylko profil
od zewnątrz, tam gdzie ta się dojść spawarką, reszte zakleja się szpachlą,
wszystko na gładko szlifuje, lakieruje i takiego czegoś nie widać i trudno
to wykryć.
Tyle że wytrzymałość będzie dużo mniejsza niż oryginału.
Co ciekawe - zrobić taki drut to będzie pewnie więcej pracy niż naprawić
samochód prawidłowo.
Tyle że klient widząc ślady napraw - zapewne ucieknie, poszuka takiej
"igiełki" gdzie jakiś Paganini szlifierki ukrył ślady naprawy kosztem
wytrzymałości.
Najnowsze wątki z tej grupy
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
- Kopidół
- Pierwsze Twizy :D
- Kolejny pożar
- Walka o prad :D
- jakie klocki do elektryka?
- Czym jeździ Myjk
Najnowsze wątki
- 2024-11-02 piszę list do św Mikołaja
- 2024-11-01 karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-01 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-11-01 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-01 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-01 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-11-01 Warszawa => Dynamics 365 CRM Developer <=
- 2024-11-01 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-11-01 Chrzanów => Specjalista ds. PR Produktowego <=
- 2024-11-01 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-01 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-01 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-11-01 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=