eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyŁowcy kituRe: Łowcy kitu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
    lueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer02.iad.highwinds-media.co
    m!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.c
    om!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a
    -01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Łowcy kitu
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <le7j43$vrj$1@node2.news.atman.pl>
    <53077ae1$0$2155$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <le85s8$cg0$1@mx1.internetia.pl> <le863n$d83$1@mx1.internetia.pl>
    Date: Sat, 22 Feb 2014 00:23:29 +0100
    Message-ID: <1dcx2st5lwnpz$.tmaubl7mnw8b.dlg@40tude.net>
    Lines: 41
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.228.169
    X-Trace: 1393025011 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2357 83.11.228.169:61205
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2706
    X-Received-Body-CRC: 1692328466
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2525103
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 21 Feb 2014 19:17:26 +0100, przemeq napisał(a):

    > W dniu 2014-02-21 19:13, przemeq pisze:
    >> Teraz technologia poszła do przodu.
    >> Kitu nie uświadczysz.
    >>
    >> https://www.youtube.com/watch?v=OOMly-tZSJg
    >>
    >> Przemeq
    > Link do fachowców z wschodu
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=gnYmtTHktQs

    Ciężko coś oceniać na podstawie takich filmów, ale o ile film z BMW wygląda
    na typowy drut, który się potem złamie na jakiejś większej dziurze, to ta
    Meganka mogła zostać naprawiona całkiem prawidłowo.

    Bo wbrew temu co się powszechnie wydaje, samochody można prawidłowo
    naprawiać :-)
    W Megance wygląda, że elementy konstrukcyjne, które były uszkodzone,
    zostały wymienione, a nowe zostały wspawane - całkiem możliwe że solidnie.

    Pewną "wadą" naprawy wykonanej prawidłowo jest możliwość jej wykrycia - bo
    widać wtedy że element który oryginalnie jest zgrzewany w fabryce, po
    naprawie jest spawany.
    Spawanie jak najbardziej może mieć wytrzymałość oryginału (a nawet ją
    przewyższać), tyle że spawy łatwo odróżnić od oryginalnych zgrzewów.

    Żeby to ukryć naprawy robi się źle - elementy odcina się nie w miejscu
    oryginalnych połączeń między elementami, a kawałek dalej.
    Wtedy styka się tam nową część z resztą nadwozia i obspawuje tylko profil
    od zewnątrz, tam gdzie ta się dojść spawarką, reszte zakleja się szpachlą,
    wszystko na gładko szlifuje, lakieruje i takiego czegoś nie widać i trudno
    to wykryć.
    Tyle że wytrzymałość będzie dużo mniejsza niż oryginału.

    Co ciekawe - zrobić taki drut to będzie pewnie więcej pracy niż naprawić
    samochód prawidłowo.
    Tyle że klient widząc ślady napraw - zapewne ucieknie, poszuka takiej
    "igiełki" gdzie jakiś Paganini szlifierki ukrył ślady naprawy kosztem
    wytrzymałości.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: