  • 11. Data: 2011-08-09 13:54:41
    Temat: Re: Logitech - programowalne przyciski?
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    www.kosz.moj.pl/1.jpg
    www.kosz.moj.pl/2.jpg

  • 12. Data: 2011-08-09 13:58:40
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 09 Aug 2011 15:54:36 +0200, z napisał(a):

    > Taka potrafi:
    > http://www.logitech.com/pl-pl/428/168?WT.z_sp=Image
    > Chodzi o wagę. Próbowałeś? :-)
    Nie przesadzaj. Sprawiles, ze musze sie powstrzymywac od komentowania
    fanaberii.

    > Potrzebowałem "wyciszenie" zastąpić "ciszej" i się nie da.
    > Przycisk "poczta" też nie do ruszenia
    > Wiem, szczegóły :-)
    Nie szczegoly i do ruszenia. Poczytaj post wyzej, ktory napisalem do Lagod.
    Trzeba byc pomyslowym, a nie ze jak nie ma, to sie nie da;)

  • 13. Data: 2011-08-09 14:10:16
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2011-08-09 15:54, Jacek pisze:
    > www.kosz.moj.pl/1.jpg
    > www.kosz.moj.pl/2.jpg

    Piękne dzięki, bardzo mi pomogłeś w decyzji! Pozostało wybrać się do
    sklepu i podotykać.

    ________MAT_______

  • 14. Data: 2011-08-09 14:19:22
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 09 Aug 2011 16:10:16 +0200, Lagod napisał(a):

    > Piękne dzięki, bardzo mi pomogłeś w decyzji! Pozostało wybrać się do
    > sklepu i podotykać.

    Dotykanie tej myszki, to jak reczny petting;)

  • 15. Data: 2011-08-09 14:59:49
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 9 Aug 2011 16:19:22 +0200, Jacek napisał(a):

    > Dotykanie tej myszki, to jak reczny petting;)

    Z ciekawości - ile Ci żrą pamięci sterowniki do niej?

    [ Jedyna absolutnie precyzyjna definicja grafomana: jest to taka osoba, ]
    [ która pisze bez honorariów. (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

  • 16. Data: 2011-08-09 15:15:48
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 9 Aug 2011 16:59:49 +0200, Przemysław Ryk napisał(a):

    8MB.

  • 17. Data: 2011-08-09 15:51:29
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-09 16:10, Lagod pisze:

    > Piękne dzięki, bardzo mi pomogłeś w decyzji! Pozostało wybrać się do
    > sklepu i podotykać.

    Śmieszny jesteś. Podotykasz sobie co najwyżej zgrzewke czyli opakowanie.

    --
    animka

  • 18. Data: 2011-08-09 16:28:12
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-08-09 17:51, Animka pisze:
    > Śmieszny jesteś. Podotykasz sobie co najwyżej zgrzewke czyli opakowanie.

    Śmieszna jesteś, bo zapewniam Cię, że do sklepu do którego ja pójdę to
    poodtykam myszkę, a nie opakowanie. Więc nie wiem dlaczego buczysz i
    uogólniasz. Są sklepy i sklepy.
    Droższy towar często można "po dotykać" w dobrych sklepach.

  • 19. Data: 2011-08-09 16:36:47
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-08-09 13:06, z pisze:

    > Czy da radę pracować na jednym akumulatorku?

    Żartujesz prawda ?

  • 20. Data: 2011-08-09 16:37:37
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-08-09 11:12, Lagod pisze:

    > Do tej pory zawsze używałem urządzeń wskazujących MS - miały dobre
    > programowanie, ale mocno podupadły na jakości.

    I były produkowane w większości przypadków przez Logitecha (te lepsze)