  • 1. Data: 2011-08-07 20:32:39
    Temat: ATI Mobility x1350 64-bit
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    Poszukuję sterowników dla ATI Mobility Radeon x1350 (Windows 7 64-bit).
    Zassne Catalysty i Omega nie bardzo rozpoznają wspomniany układ
    (narzędzie do rozpoznawania od AMD też sobie nie radzi). Jest to grafika
    w notebooku HP Compaq 6820s, którą wymienia manual... Ktoś może miał
    podobny problem i znalazł włąściwy sterownik?

    Pzdr, OMSON

  • 2. Data: 2011-08-07 21:27:49
    Temat: Re: ATI Mobility x1350 64-bit
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-07 22:32, OMSON pisze:
> [...]
    > w notebooku HP Compaq 6820s, którą wymienia manual... Ktoś może miał
    > podobny problem i znalazł włąściwy sterownik?

    Tu coś jest:
    http://downloads.pl/sterowniki/platforma-windows/kat
    egoria-karty-graficzne/kategoria-ati/mobility-radeon
    -x1350

    Albo sobie wyszukaj po sprzęcie:
    http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.as
    px

    http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/Dri
    verDownload.jsp?prodNameId=3442857&lang=pl&cc=pl&tas
    kId=135&prodTypeId=321957&prodSeriesId=3442856

    --
    animka

  • 3. Data: 2011-08-08 00:39:20
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    Sterownik zainstalowany poprawnie (Catalyst 9xx dla Win7-64bit), kod
    błędu urządzenia (43) - o co chodzi? Wgrałem najnowszy dostępny BIOS do
    notebooka. Niczego to nie zmieniło... Układ graficzny to ATI M62s czyli
    Radeon Mobility X1350 (HP) - czyżby jakiś myk producenta, który wymusza
    aby urządzenie pracowało TYLKO (!) z dedykowanymi driverami od HP - czy
    to zły trop? Wkurzające jest to, że nie idzie uzyskać natywnej
    rozdzielczości 1440x900 i menedzer urządzeń zawsze pokazuje zółty
    wykrzyknik po próbie wgrania sterownika do tegj grafiki...

    Pomoże ktoś (pomysł)?

    Pzdr, OMSON

  • 4. Data: 2011-08-08 02:13:48
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    Ok - problem rozwiązany... Krótko mówiąc, nie ma się co łudzić, że
    sterowniki ze strony AMD zadziałają (w tych OEMowych układach, HP dodaje
    własne ficzery). Tutaj wyjaśnienie:

    http://drivers.downloadatoz.com/tutorial/22858,hp-at
    i-mobility-radeon-x2300-video-drivers-for-windows-7-
    vista-xp.html

    Na dole link do sterowników dedykowanych pod siódemkę 64-bit dla ATI
    Mobility X2300 (zainstalowałem przeczuwając, że instalator zawiera też
    wcześniejsze wersje sterowników i nie pomyliłem się). Chodzi o
    SP46004.exe (można poszukać w supporcie hp ewentualnie).
    Teraz problematyczny Radeon Mobility x1350 (HP) działa z natywną
    rozdzielczością 1440x900.

    Pzdr, OMSON

  • 5. Data: 2011-08-08 06:19:37
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "OMSON" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Ok - problem rozwiązany... Krótko mówiąc, nie ma się co łudzić, że
    > sterowniki ze strony AMD zadziałają (w tych OEMowych układach, HP dodaje
    > własne ficzery).

    a tego próbowałeś:
    http://www.hardwareheaven.com/modtool.php
    ??
    Ja kiedys przerabialem oryginalne najnowsze sterowniki ze strony AMD, bo
    producent laptopa zaprzestal wypuszczanie nowych wersji.

  • 6. Data: 2011-08-08 10:53:44
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    nom pisze:

> [...]
    > Ja kiedys przerabialem oryginalne najnowsze sterowniki ze strony AMD, bo
    > producent laptopa zaprzestal wypuszczanie nowych wersji.

    Już po problemie, jak napisałem - ale z uwagą przyjrzę się temu
    projektowi (nie znałem go wcześniej, no i nigdy nie wiadomo, z czym
    przyjdzie się zmagać w przyszłości...). Dzięki za info.

    Pzdr, OMSON