  • 21. Data: 2011-08-09 17:22:34
    Temat: Re: Logitech - programowalne przyciski?
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 9 Aug 2011 17:15:48 +0200, Jacek napisał(a):

    > 8MB.

    Poważnie? Ładny kawałek czasu temu instalowałem SetPoint 6.20.64 x64 i
    Process Explorer krzyknął, że konsumowały ponad 200. Wersja 4.80 konsumuje
    prawie trzy razy tyle, co podałeś. Ciekawe...

    [ Bigamia, to znaczy o jedną kobietę za dużo. Monogamia tak samo. ]
    [ (Rowan Atkinson) ]

  • 22. Data: 2011-08-09 18:17:03
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:4uv8s5i5r0nf.k0d9iwygw6yi$....@4...net
    ,
    Jacek <a...@o...pl> nastukał:

    > Nie, wysle Ci drugi aku za darmo:P
    > Nie rozumiem skad taki pomysl.

    w myszce microsoftu z BT masz dwa miejsca na baterie ale może pracowac na
    jednej więc pytanie ma sens.

    --
    VSS

  • 23. Data: 2011-08-09 18:18:49
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:j1rnmr$i0i$...@i...gazeta.pl,
    boxfish <c...@g...pl> nastukał:

    > Żartujesz prawda ?

    dlaczego uważasz, że może żartować ?

    --
    VSS

  • 24. Data: 2011-08-09 19:11:00
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Śmieszny jesteś.

    I kto to mówi :)

  • 25. Data: 2011-08-09 19:54:55
    Od: z <z...@g...pl>

    Jacek pisze:

    > Nie przesadzaj. Sprawiles, ze musze sie powstrzymywac od komentowania
    > fanaberii.
    Może dla Ciebie to fanaberia. Ja nadgarstkiem zarabiam na życie. Waga
    jest dla mnie ważna.

    > Nie szczegoly i do ruszenia. Poczytaj post wyzej, ktory napisalem do Lagod.
    > Trzeba byc pomyslowym, a nie ze jak nie ma, to sie nie da;)

    Dzięki za zmobilizowanie. Niestety uwierzyłem sterownikowi który uparcie
    pokazywał mi w okienku "C" gdy naciskałem Fn+F8=ciszej a robił zupełnie
    co innego :-)

  • 26. Data: 2011-08-09 19:57:57
    Od: z <z...@g...pl>

  • 27. Data: 2011-08-09 20:05:21
    Od: z <z...@g...pl>

    boxfish pisze:
    > Żartujesz prawda ?

    Mało tego. Skonstruowałem adapter i zamiast dwóch większych jadę na
    jednej mniejszej (1,2V). Fakt że trzyma tylko 5 dni x 8 godzin ale
    "lekkość" - bezcenna :-)

  • 28. Data: 2011-08-09 20:12:41
    Od: z <z...@g...pl>

    PS. A masz jakiś patent żeby Fn+F8 było automatycznie powtarzane przy
    długim przytrzymaniu.
    Chyba jednak powrócę do pomysłu przekierowania styków wewnątrz myszki :-(

  • 29. Data: 2011-08-10 05:45:28
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    http://www.kosz.moj.pl/3.jpg

  • 30. Data: 2011-08-10 07:49:03
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 10 Aug 2011 07:45:28 +0200, Jacek napisał(a):

    > http://www.kosz.moj.pl/3.jpg

    To jeszcze tylko spytam, która wersja SetPointa? :)

    [ George: "It is better to be... agreeable than to be right." Bras: That's ]
    [ not religion, that's marriage. ("CSI 9x19 The Descent Man") ]