  • 1. Data: 2011-08-08 09:31:46
    Temat: Netbook / Laptop 10-11-12
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    Witam

    Przymierzam sie powoli do zakupu netbooka/laptopa i prosze o porade co
    wybrac. Typow swoich nie mam, wiec licze na was. Kwotowo do 1500 zl
    (absolutny max, najchetniej kolo 1200).

    Sprzet bedzie sluzyl do ogladania filmow na projektorze, pisania, www i ew.
    z rzadka jakas gra pokroju Heroes III

    Wymagania konieczne:

    - matryca 10-11 cali (ew. 12 jakby mial CD)
    - niska waga
    - duze klawisze
    - RGB i min. 3 porty USB
    - pamiec najchetniej 2 GB
    - rozsadny procesor i uklad graficzny
    - dysk nieistotny (wszystko powyzej 50 giga mi starczy)
    - nie moze piszczec (strasznie mnie to irytuje)
    - w miare wytrzymala bateria

    Wymagania dodatkowe:

    - najchetniej z wyjsciem HDMI
    - najchetniej matowa matryca choc niekoniecznie
    - najchetniej jeszcze na XP ale podejrzewam, ze to marzenie scietej glowy
    - odpada syf typu Acer itp.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 2. Data: 2011-08-08 17:46:43
    Temat: Re: Netbook / Laptop 10-11-12
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > - rozsadny procesor i uklad graficzny

    Troche sie powtarzam, ale co tam:
    - moze cos na AMD E-350?
    http://www.komputronik.pl/search/pl/run/showProducts
    /1/searchString/ZS0zNTA=/category/1/sd/1/?sb=&sd=1&s
    ort=1&by=f_price_1&sa=&vg=0

  • 3. Data: 2011-08-10 07:05:22
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 08.08.2011 Dysiek <b...@b...pl> napisał/a:
> [...]
    > - rozsadny procesor i uklad graficzny
    > - dysk nieistotny (wszystko powyzej 50 giga mi starczy)
    > - nie moze piszczec (strasznie mnie to irytuje)

    Potrzebujesz w takim razie dwóch laptopów: jeden bardzo przenośny 10 cali,
    w podróż, mały, ale nadający się tylko do wykorzystywania w celach
    koniecznych, i drugi, jaki tam sobie wymarzysz, z dużymi klawiszami,
    rozsądnym układem graficznym itd.

    Nie da się połączyć tych dwóch celów, kompromisy nie satysfakcjonują.

    --
    Samotnik

  • 4. Data: 2011-08-10 10:04:30
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

> [...]
    > rozsądnym układem graficznym itd.
    >
    > Nie da się połączyć tych dwóch celów, kompromisy nie satysfakcjonują.

    Ok, to wywalmy te gry z zalozen do czego bedzie uzywany. Ma plynnie
    obslugiwac kilka kart wyszukiwarki + word + gg. Albo wyswietlac filmy bez
    przycinki.

    Pozdrawiam
    Dysiek