  • Data: 2013-12-28 21:30:56
    Temat: Re: Lodgy z 1.6 84KM
    Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-28 00:27, Myjk pisze:
    > Tue, 24 Dec 2013 22:59:06 +0100, jerzu

    > Nie wyobrażam sobie żeby to pojechało przez 2-5h non-stop 130/h. Nie tylko
    > przez brak mocy, ale oczywiście także spalanie które wnet zdejmie nogę
    > kierowcy z pedału gazu -- moja Mazdzina CiTD przy 130 już przestaje być
    > ekonomiczna (choć opływowa jest znacznie), a co dopiero taki kloc z 2x
    > mniejsza mocą załadowany po sufit. Fabia przy 140 paliła jak smok (10-11),
    > ledwo wyciągała 160 (z klimą i 2 pasażerów). Hałas był taki, że nie było
    > słychać własnych myśli -- długo się tak ujechać nie dało.

    Zobacz jaka dysproporcja - mały silnik-duży silnik. Mustang z 140 na
    liczniku to przyjemne dźwiękowe bulgotanie spod maski, na obrotomierzu
    niecałe 2000 obrotów i informacja że spalanie jest na poziomie 6.5
    litra, a Skoda wydaje się być zarzynana...

    A co do tytułowej Dacii to myślę że te 130 dla niej nie jest jakimś
    wyzwaniem, którą można osiągać tylko na krótkich przejazdach.