eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLodgy z 1.6 84KMRe: Lodgy z 1.6 84KM
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl
    !209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.ne
    ostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neo
    strada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Lodgy z 1.6 84KM
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <l9bvfs$5li$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Thu, 26 Dec 2013 15:23:16 +0100
    Message-ID: <5hrv7873f76s$.1g151guvtrazd.dlg@40tude.net>
    Lines: 26
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.130.228
    X-Trace: 1388067799 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2372 83.25.130.228:61796
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2516146
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 24 Dec 2013 13:42:35 +0100, Sebastian Biały napisał(a):

    > Pytania:
    > a) To chyba 8 zaworów. Czy prawidłowo zakladam że bedzie on tańszy w
    > naprawach po gwarancji?

    Owszem to silnik z dwoma zaworami na cylinder.
    Ale ilość zaworów w zasadzie nie ma wpływu na ceny napraw.
    Jedynie grube naprawy (np. po urwaniu paska rozrządu) mogą być o te kilka
    zaworów tańsze, ale w zasadzie to nieistotne.

    > b) Ma ktoś? Czy Lodgy w 7 osób w ogóle się toczy z tym silnikiem? Ma się
    > tylko przemieścić z prędkością autostradową z A do B. Z klimą.

    14.5s do setki, plus każda dodatkowa osoba to będzie dodatkowe pół sekundy
    więcej.

    > c) Czy ten silnik jest konstrukcja znaną mechanikom, czy to bardziej
    > wynalazek? Potrzebuje coś przy czym podłubie mi byle Kaziu w garazu.

    Ale co ma w tym dłubać?
    Pasek alternatora wymienić, gaz zakładać, turbinę czy co?

    W obecnych silnikach bieżące naprawy są proste tak długo, jak elektronika
    nie dostanie wilgoci i nie zaczną się "nieogarnione jazdy" - jak to jest w
    tym modelu to nie mam pojęcia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: