  • Data: 2009-10-29 18:50:13
    Temat: Re: Litosci!!!!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "cichybartko" hcck8l$mnc$...@n...onet.pl

    > Hehehe no właśnie o to chodzi po co to komu ;) chyba dla image ;)
    > równie dobrze można zapytać po co zakładać białe levisy i białe
    > adidasy a przepraszam reeboki ;)

    Bo to dobre spodnie i dobre buty -- nie zaskoczą znienacka. :)
    Tyle tylko, że to nie jest strój ,,wieczorowy''. Do ślubu czy
    wesela niekoniecznie ;) pasuje. :) Ale... Nie każdy od razy
    załapie, że to taki strój. :)

    A poważnie? IMO to doskonałe spodnie i takież buty. :)
    A noszę to od chyba 25 lat.
    Gdy jakieś spodnie kosztują 20 złotych, można pomyśleć o nich, zamiast
    o Levisach, które przy odrobinie szczęścia można kupić za 50 złotych,
    ale różnica pomiędzy ,,zwykłymi'' i Levisami bywa szokująca. I widać
    tę różnicę dopiero w czasie noszenia, nie w chwili kupowania czy
    mierzenia w sklepie.

    > To Ci niesprawiedliwość losu ;) ja nawet nie mam prawka a żyję już
    > dłuższy czas jak na swój wiek z wyjątkową kobietą ;).

    I co -- chcesz mi oddać swoją kobietę? ;)
    Może masz córkę na wydaniu? :)

    -- Ile kosztuje u państwa nocleg?
    -- Pan sam?
    -- Tak?
    -- Na jedną noc?
    -- Na przykład na jedną.
    -- Na jedną to 200 złotych.
    -- A na dłużej?
    -- To zależy.
    -- Od czego?
    -- Czy ślub ma być w kościele czy w cerkwi. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'