  • Data: 2009-10-30 11:15:35
    Temat: Re: Litosci!!!!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "adam" 4aea42a9$...@n...home.net.pl

    > Nie, no to jest jasne, tyle, że problem polega na tym, że nie da się usiąść - klima
    nie wychłodzi prawie czerwonych foteli ; )

    Gdy w pociągu brakowalo ,,stojącego'' miejsca na korytarzu, ja miałem
    w paru przedziałach zarezerwowane miejsca leżące. :) Gdy inni parkują
    na płatnych parkingach grzanych słoneczkiem, ja parkuję w zacienionych
    i bezpłatnych miejscach. :) Tak mam od zawsze. :)

    Owszem -- raz na jakiś czas zaparkuję bez zadaszenia czy na płatnym
    parkingu, ale raczej rzadko tak czynię. :)

    > No i sie pewnie nierzadko okaże, że wtedy kiedy trzeba szybko wsiąść to ręczniczek
    jest gdzie indziej ; )

    W bagażniku? I jest wymieniany na czysty i świeży co tydzień, jeśli
    nie jest używany lub po każdym uzyciu? :)

    > Moja d... jest innego zdania ; )

    Co d. to własne zdanie? Chyba niekoniecznie.
    D. dziewczęce lubią przejażdżki konne -- na oklep, bez siodła i bez majtek. :)

    Inna sprawa, że dziewczęta lubią i inne konne przejażdżki. ;)

    -=-

    W te wakacje widziałem dwie kobiety ,,jeżdżące'' w ten sposób.
    I zastanawiałem się, co znak ów wskazuje. Później okazało się, że pewne dziewczę
    ostrzyło swoje AF na moją odległość, chcąc ze mną w przyszłości zająć pozycję na
    jeźdźca. :) (a że mama dziewczęcia prawiła, iż trzeba w łóżku słuchać faceta, :)
    nie siebie, bo tak już jest, i to od zawsze, więc dziewczyna roztrząsała w swej
    myśli, czy aby nie dałoby się jednak namówić mnie na to, co dla niej przyjemne)

    -=-

    Jaki ten świat jest skomplikowany. Dlaczego tak po prostu człowiek nie potrafi
    wypowiedzieć swoich myśli i pragnień? Dlaczego się wstydzi lub boi?

    -=-

    W kazdym razie moja d. lubi skórę i bawełnę. :)
    I drewno. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'