  • Data: 2009-10-30 16:52:02
    Temat: Re: Litosci!!!!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "adam" 4...@n...home.net.pl

    > Leszek, przybastuj bo mi tu coś jakby cieknie z monitora.
    > I wolałbym żeby to była tylko ślina ; ))))))))))))))))

    ZTCW nie wzbudzam pożądania u monitorów. Jedynie u kobiet, które
    (chyba ze złości?) życzą mi podobnych przeżyć, ,,co wszystko cierpliwie
    znoszę i Panu Jezusowi ofiaruję'', ;) dbając o to, aby w mokrych (od
    spermy) majtkach nie chodzić zbyt długo. ;)

    Może (wzorem Longinusa) też powinienem zerwać jednym cięciem trzy łby niewiernych? :)

    Właśnie mi przypomniała się pewna Ula -- bankierka. :)
    (bo trzeba sprawdzić, czy na konto wpłynęła stosowna kwota zwalniająca
    z opłat -- dziś koniec miesiąca; w Eurobanku trzeba, by to nie był przelew
    wewnętrzny; w Multi mógł być i wewnętrzny)

    A także rozmowa chłopaka z dziewoją -- na obecnych kresach RP. :)

    -- O, nowy samochód w okolicy. :)
    -- Volvo. I puste prawe siedzenie.
    Już masz śluz na kolankach? :)

    Oby tylko to zerwanie łbów nie zakończyło się okrzykiem Zagłoby:

    Krwi, krwi, krwi! -- krzyczał pan Zagłoba
    Na widok trupa pana Podbipięty.
    Krwi! -- zawrzasnęła zbaraska załoga
    A Litwin chwiał się, do belek przybity

    -=-

    W radiu Anna Jantar wzywa nad polskie wybrzeże... :)
    Boże -- jak mi podoba się słuchanie jej śpiewu. :)

    -=-

    Zawsze pozostaje pytanie -- dlaczego taki Zbaraż musiał paść (niby nie
    padł, ale i nie uchował się -- przybycie Króla nie uratowało państwa
    Wiśniowieckiego) i dlaczego taka Anna Jantar musiała umrzeć? Longinus
    to postać literacka, ale ruski wojewoda był rzeczywistością, która padła.
    Jantar też jest rzeczywistością -- człowiekiem z krwi i kości. Trochę mi
    przypomina rycerzy epoki Wiśniowieckiego. :) Spokojna, ufna, idąca prosto
    na śmierć, której się nie spodziewała -- ufna w rozwagę ludzi, z którymi żyła...

    Wiśniowiecki już tej ufności nie miał. I złudzeń. Zachował więc swoje
    życie w Zbarażu, ale państwo swoje utracił w wojnach kozackich.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'