  • Data: 2009-10-30 01:34:35
    Temat: Re: Litosci!!!!
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał

    > Napisałem -- można (raczej trzeba) włączyć klimatyzację. :)

    Nie, no to jest jasne, tyle, że problem polega na tym, że nie da się
    usiąść - klima nie wychłodzi prawie czerwonych foteli ; )

    > Volvo podpowiada mi, że mogę położyć bawełniany ręczniczek pod pupkę. :)
    > Ale (dodaje) trzeba wozić ten ręczniczek ze sobą. :) (a nie tylko o tym
    > myśleć)

    No i sie pewnie nierzadko okaże, że wtedy kiedy trzeba szybko wsiąść to
    ręczniczek jest gdzie indziej ; )

    > Nabiał raczej woli skórę, nie plastykową tkaninę. :)

    Moja d... jest innego zdania ; )

    adam