  • 31. Data: 2010-11-17 16:30:06
    Temat: Re: Litewski TIR
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > Ty widzę rzadko jeździsz po naszych drogach międzymiastowych. Takie
    > robienie marginesu jest rzeczą nagminną, choć muszę powiedzieć, że powoli
    > to się na szczęście zmienia.

    Na szczęście?
    Chamstwo zamiast kultury to jest szczęście?

    Ty jakiś inny jesteś.

  • 32. Data: 2010-11-17 16:30:30
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    gregor pisze:

    > Kila razy bylem na litwie i tam jezdza jak w zegarku, przepisowo i
    > kulturalnie co najwyzej moze pojawic sie jakis wariat ale przewaznie
    > jest na polskich blachach :) moze oni sie odwdzieczaja bo z szalencow na
    > ich drogach to tylko polacy.

    Kilka Litwinów mnie wyprzedzało, ale wyłącznie droższe auta.

    > A jesli chodzi o mandaty to sa ok 10 krotnie wyzsze niz u nas

    Oj tam. Jakieś +15 km/h kosztowało 20 zł ;-) A wysuszyli jadąc z
    przeciwka strzelając przez przednią szybę. A to Ci technika! ;-)

    Seco

    --
    Szukam pracy:
    http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki

  • 33. Data: 2010-11-17 16:42:31
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 17 Nov 2010 16:30:06 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Na szczęście?
    > Chamstwo zamiast kultury to jest szczęście?

    Nie, to jest nieszczęście, dlatego popierajmy kulturę na drogach i nie
    wjeżdżajmy tam gdzie nie wolno.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 34. Data: 2010-11-17 19:41:19
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 17 Nov 2010 07:40:40 +0100, Gabriel 'wilk' napisał(a):

    > Policjantom udało się nakłonić kierowcę do zatrzymania się dopiero po dwóch
    minutach pogoni, gdy
    > zdołali go wyprzedzić. Po podsumowaniu dokonań 23-letniego Litwina, został ukarany
    mandatem w
    > wysokości 1000 złotych. Mężczyzna był zaskoczony interwencją policjantów, gdyż jak
    twierdził,
    > "wszyscy jeżdżą tak jak on"."

    Cóż, przede wszystkim problemem jest to, że 1000zł jakie dostał to może i
    duża kara, ale widac jemu się i tak opłaciło.

    --
    ___________ (R)

  • 35. Data: 2010-11-17 20:48:54
    Od: Mark <y...@g...com>

    On 17 Lis, 13:01, krzysiek82 <g...@m...pl> wrote:
    > W dniu 2010-11-17 12:01, Maciej Browarczyk pisze:

    > 50tce, stwierdzi , e go wkurwiam.
    wykształcony yntelygent się odezwał............

    > Buractwo do kwadratu ale c niekt rzy kierowcy tir w to pro ci ludzie,

    zgadza się- niektórzy, więc przstań uogólniać......

    > do bycia kierowc tira nawet rednie wykszta cenie nie jest chyba
    > potrzebne.

    nie masz pojęcia co jest potrzebne. psychotestów nawet nie masz,
    rzetelnych badań, szkoły nie za kase- teraz byle baran jest
    "magystrem"- za komuny by nie skończył zasadniczej. prawa jazdy też
    właściwie nie masz- ten papierek na taczke- dostają nawet
    niedorozwiniete baby , które wjeżdżają do sklepu, bo "nie zauważyły",
    a grupa stwierdza- nic sie nie stało. A na psychotesty dla każdego-
    obowiazowe (czy chociazby dla samego siebie-reaguje agresją) jakos tak
    w ciemno, po takich badaniach zniknęłoby z dróg 50 % "kierofców"
    Masz pojęcie o głupim AETR ? - o zmianach przepisów ? mocowaniu
    ładunków? (podstawy- ok. 300 stron + praktyka, nie do zastąpienia)
    zachowaniu takiego auta na drodze ? umiejetnościach, doswiadczeniu,
    przejechanych kilometrach ? dokumentach celnych ? granicach ?
    przepisach ? itp itd ? wiec nie oceniaj na podstawie jednego
    gówniarza, który gówno umie i pojechał jak pojechał. I weź poprawkę,
    ze jstes ostatnią osobą, która powinna oceniac zawodowców. To zawód
    jak każdy inny. Nie wiem czego się uczyłeś w swojej szkółce- i ile
    lat- uważasz sie za fachowca, prawda ? bo sie uczyłes. kierowce
    oceniac- moze każdy- bo ma świstek na taczkę i brak odwagi, by samemu
    dla siebie- zrobić rzetelne psychotesty. I to jest wg. Ciebie
    ok......
    Nie masz pojęcia o tej pracy, o tych pojazdach, o prowadzeniu itp itd-
    widze to na podstawie świadomych , wykształconych (mgr. doktorzy, itp
    itd- znajomych)którzy słysząc co i jak ( to ok 1% wiedzy) - mówią- ja
    pierdyka, nie wiedziałem, nie miałem pojecia
    Więc bądź łaskaw nie wypowiadać sie oczymś, o czym nie masz pojęcia

  • 36. Data: 2010-11-17 21:16:25
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Mark" <y...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...

> [...]
    > pierdyka, nie wiedziałem, nie miałem pojecia
    > Więc bądź łaskaw nie wypowiadać sie oczymś, o czym nie masz pojęcia

    Tej ale czego sie świgasz?

    Uwazasz, ze byle szoferak 30 tonowego mastodonta jest lepszy od byle
    magistra? Uwazasz, ze te twoje mocowania ladunkow, aetr i dokumenty celne
    sa czyms takim czego byle magister nie ogarnie w 5 minut ?
    Wez przestan robic z siebie wiekszego durnia niz jestes.
    Byle kierowca to smierdzacy len ktoremu nie chcialo sie. Zdobyte
    wyksztalcenie i tytuly swiadcza nie tylko o zdobytej wiedzy ale o samym
    czlowieku.

    I nie zaslaniaj sie jakimis psychotestami bo ukladac obrazki i wciskac
    przyciski byle malpka potrafi...

    Smieszny jestes!

    --
    Picasso

  • 37. Data: 2010-11-17 21:35:33
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 17 Nov 2010 11:48:54 -0800 (PST), Mark napisał(a):

    > nie masz pojęcia co jest potrzebne. psychotestów nawet nie masz,
    > rzetelnych badań,

    Nie wiem o czym Ty piszesz. U nas w firmie kadrowa wykombinowała, że każdy
    kto jeździ służbowym samochodem musi mieć zrobione badania psychotechniczne
    jak zawodowy kierowca ciężarówki. Nie wiem co w tych testach takiego
    strasznego - trzeba by być ciężko upośledzonym neurologicznie, ale
    półślepym by tego nie przejść.
    Ja tam nic do kierowców zestawów nie mam, ale wystarczy posłuchać na CB jak
    rozmawiają, by zorientować się jaka elita intelektualna tam pracuje. Robota
    jest ciężka i odpowiedzialna, ale wybacz: nie potrzeba do niej jakiś
    niezwykłych predyspozycji.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 38. Data: 2010-11-17 21:42:40
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-17 21:35, P.B. pisze:

    > Nie wiem o czym Ty piszesz. U nas w firmie kadrowa wykombinowała, że każdy
    > kto jeździ służbowym samochodem musi mieć zrobione badania psychotechniczne
    > jak zawodowy kierowca ciężarówki.

    To nie jest kombinacja - jakiś czas temu wyszły znowelizowane przepisy
    w tej materii.

    > Nie wiem co w tych testach takiego
    > strasznego - trzeba by być ciężko upośledzonym neurologicznie, ale
    > półślepym by tego nie przejść.

    Być może - półślepi też mają pozytywne wyniki tych badań (nie napiszę,
    że wszyscy, ale część z nich tak).

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 39. Data: 2010-11-17 21:45:02
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    krzysiek82 w <news:4ce3c484$0$27028$65785112@news.neostrada.pl>:

    > dla takich baranów może być powodem nawet to, że jedziesz zgodnie z
    > przepisami. Mnie ostatnio jakiś baran zjebał jak jechałem 50km/h na
    > 50tce, stwierdził, że go wkurwiam.

    "ty ciulu z szewroleta dlaczego teraz hamujesz, skoro mnie wyprzedziłeś
    przed chwilą".

    Ano wyprzedziłem na 90 /tira/ jadącego 75 i po 400 metrach wjechałem w
    obszar zabudowany, więc zwolniłem do licznikowych 60, zwłaszcza, że
    wiedziałem, iż jadąc szybciej zobaczyłbym za 200 metrów czerwone światło
    wyzwalane pętlą prądową (za stoi taki słupek robiący zdjęcia jadącym na
    czerwonym)
    Przejechałem na zielonym, i rzuciłem w eter, że "specjalnie dla rzucającego
    ciulami, bo obcy, budka jest jak zawsze pełna" i pan tirman zmuszony był się
    zatrzymać, a w eterze dało się usłyszeć rechot i "widzisz kmiotku z volvo z
    gdańską rejestracją, że nie trzeba się tu spieszyć, teraz przez ciebie i my
    stoimy -- podziękuj koledze którego od ciuli wyzywałeś przed chwilą, żeś
    fotki nie zaliczył"

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 40. Data: 2010-11-17 22:15:21
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 17 Nov 2010 21:35:33 +0100, P.B. wrote:
    >Nie wiem o czym Ty piszesz. U nas w firmie kadrowa wykombinowała, że każdy
    >kto jeździ służbowym samochodem musi mieć zrobione badania psychotechniczne
    >jak zawodowy kierowca ciężarówki.

    Nie tylko kadrowa - kolega poszedl na obowiazkowe badania, tam go
    spytano czy jezdzi samochodem w podroze sluzbowe - i na psychotechnike
    skierowano.

    >Nie wiem co w tych testach takiego
    >strasznego - trzeba by być ciężko upośledzonym neurologicznie, ale
    >półślepym by tego nie przejść.

    Nie wiem jaka tam norma, ale mowil ze np trudnosc sprawil mu taki
    prosty test - jak sie zapali czerwone swiatelko to wcisnac prawy
    przycisk, jak zielone to lewy pedal, a jak dzwonek to lewy przycisk.
    Banal .. ale nie bez treningu.
    Zeby jeszcze to bylo normalnie jak w samochodzie: zielone-gaz,
    czerwone-hamulec, krzyk-wycieraczki. Ale nie - calkiem inaczej.

> [...]
    >rozmawiają, by zorientować się jaka elita intelektualna tam pracuje. Robota
    >jest ciężka i odpowiedzialna, ale wybacz: nie potrzeba do niej jakiś

    Czasem trzeba. Zebys sobie po 200h za kolkiem w miesiac nie powiedzial
    "a ja was wszystkie k* pozabijam".

    J.