  • 1. Data: 2010-11-16 20:26:39
    Temat: [którędy] Warszawa--->okolice Rzeszowa
    Od: Adampio <a...@o...pl>

    Witam,

    z lekkim zdziwieniem obserwuje jak właśnie zanabyta z telefonem Nokia
    nawigacja Ovi z Warszawy na szeroko rozumiane Podkarpacie (rożne punkty
    na poludnie od lini Jaslo-Rzeszów-Przemyśl) maniacko prowadzi z Warszawy
    przez Lublin mimo super drogi do Radomia. Nawet po dodaniu punktu
    pośredniego na Radomskim Rondzie Warszawskim durna Nokia zawraca z tego
    ronda do Lublina ;-)
    Czy ona coś wie o czym ja nie wiem czy tez jakiś objaw działania lobby
    Lubelskiego? ;-))

    Poza tym że w ostatni długi łykend wpadłem z własnej głupoty we wściekle
    korki remontowe w Kielcach jadąc z Warszawy przez Tarnów do Jasła to
    nadal nie widzie specjalnego powodu jazdy przez Lublin, poza
    ewentualnymi wycieczkami dojazdem w Bieszczady.

    Czy Koleżeństwo mogłoby się podzielić swoim doświadczeniami z
    podróżowania po tamtym rejonie?

    PZDR

    Piotr

  • 2. Data: 2010-11-16 23:50:26
    Temat: Re: [którędy] Warszawa--->okolice Rzeszowa
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-11-16 20:26, Adampio pisze:

    > (rożne punkty na poludnie od lini Jaslo-Rzeszów-Przemyśl)
    > maniacko prowadzi z Warszawy przez Lublin mimo super drogi do
    > Radomia.

    Ja ją rozumiem (tą navi) ... mimo ścieżki do Radomia i kilku
    prób ostatnio - no nie ma huja, przez LU wychodzi szybciej ...
    ino trza znać dość dobrze ścieżkę, i wiedzieć gdzie nie olewać
    ciągłej oraz za którym zakrętem spodziewać się rozkraczonego
    traktora.

    A na poważnie - jeśli masz w dupie zawieszenie (jak to JF mawia
    - trza wiedzieć za co się płaci wymieniając całą zawiechę) wal
    via lublin ...

    6008

  • 3. Data: 2010-11-17 03:34:48
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Adampio" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > z lekkim zdziwieniem obserwuje jak właśnie zanabyta z telefonem Nokia

    nie jedz przez żaden Radom,
    http://krupnik.pl/zdjecie/1428.Objazd.Radom.Rzeszow.
    skandal

    chyab ze chcesz miec satysfakcję jak kierowcy w powyższym linku.
    Droga przez Lublin jest lepsza a radom polecam wykreślic sobie wszystkim
    kierowcom z mapy Polski

  • 4. Data: 2010-11-17 08:04:04
    Temat: Re: Warszawa--->okolice Rzeszowa
    Od: Grzegorz <g...@g...com>

    On 17 Lis, 03:34, "Arbiter" <n...@h...com> wrote:
    > U ytkownik "Adampio" <a...@o...pl> napisa w wiadomo
    cinews:ibultg$d3j$1@inews.gazeta.pl...

    > nie jedz przez aden Radom,http://krupnik.pl/zdjecie/1428.Objazd.Radom.Rz
    eszow.skandal

    > chyab ze chcesz miec satysfakcj jak kierowcy w powy szym linku.
    > Droga przez Lublin jest lepsza  a radom polecam wykre lic sobie wszystkim
    > kierowcom z mapy Polski

    Przecież Słowackiego w Radomiu otworzyli ze 2 tygodnie temu...

  • 5. Data: 2010-11-17 08:36:25
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Droga przez Lublin jest lepsza a radom polecam wykreślic sobie wszystkim
    > kierowcom z mapy Polski

    nie żartuj. ja od Lublina coraz częściej do Wawy przez Radom śmigam
    pzdr
    GL

  • 6. Data: 2010-11-17 15:05:47
    Od: Meehoo <m...@T...pl>

    Dnia Tue, 16 Nov 2010 20:26:39 +0100, Adampio napisał(a):

    > Czy Koleżeństwo mogłoby się podzielić swoim doświadczeniami z
    > podróżowania po tamtym rejonie?

    Ostatnio dość często jeżdżę do Sanoka służbowo z Wawy. Nie przyszło mi do
    głowy jechać przez Lublin, mimo, że to moje rodzinne miasto :-).

    A teraz, kiedy otworzyli już wylot na Rzeszów to zupełnie nie widzę
    powodów, żeby Radom omijać (chyba, że w piątek wieczorem chcesz jechać).
    Za Radomiem droga też równa i przyjemna, chociaż czasami dużo ciężarówek.

    Przez Radom (objeżdżając wioskami zablokowany wylot na Rzeszów) z Mokotowa
    do Sanoka droga zajmowała mi 6-6,5 godzin maksymalnie. Zdarzało się i 5,5.

    Meehoo

  • 7. Data: 2010-11-17 23:06:02
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    glang w <news:4ce385fa$0$22798$65785112@news.neostrada.pl>:

    > nie żartuj. ja od Lublina coraz częściej do Wawy przez Radom śmigam

    A ja przez Puławy ;P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 8. Data: 2010-11-18 16:58:21
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    >Przecież Słowackiego w Radomiu otworzyli ze 2 tygodnie temu...

    Tak naprawdę to już z miesiąc temu.
    Więc żadnych objazdów nie ma.