  • 41. Data: 2010-11-17 22:18:51
    Temat: Re: Litewski TIR
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 17 Nov 2010 21:16:25 +0100, P_ablo wrote:
    >Uwazasz, ze byle szoferak 30 tonowego mastodonta jest lepszy od byle
    >magistra? Uwazasz, ze te twoje mocowania ladunkow, aetr i dokumenty celne
    >sa czyms takim czego byle magister nie ogarnie w 5 minut ?
    >Wez przestan robic z siebie wiekszego durnia niz jestes.

    Kup sobie pare rzeczy wysylkowo w USA, zobaczymy czy ogarniesz
    dokumenty celne w 5 minut.
    Albo np samochod w Szwajcarii :-)

    >Byle kierowca to smierdzacy len ktoremu nie chcialo sie. Zdobyte
    >wyksztalcenie i tytuly swiadcza nie tylko o zdobytej wiedzy ale o samym
    >czlowieku.

    Szczegolnie taki co to poszedl na prywatny Zarzadzanie i Marketing, a
    prace kupil :-)

    J.

  • 42. Data: 2010-11-17 22:26:24
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 17 Nov 2010 22:15:21 +0100, J.F. napisał(a):

    > Czasem trzeba. Zebys sobie po 200h za kolkiem w miesiac nie powiedzial
    > "a ja was wszystkie k* pozabijam".

    Eeee tam. Michael Douglas w "Falling Dawn" nie był kierowcą wielkiego
    trucka a zobacz jak narozrabiał.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 43. Data: 2010-11-17 22:29:42
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    MadMan w <news:1qjp8g96j89vu$.dlg@rower.power.pl>:

    > Nie, to jest nieszczęście, dlatego popierajmy kulturę na drogach i nie
    > wjeżdżajmy tam gdzie nie wolno.

    Tam gdzie nie wolno to szybko... Kapeluszniku ;-)
    Tak, widuję /miszczów/ typu Cavallino wyprzedzających poboczem/pasem
    awaryjnym.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 44. Data: 2010-11-17 23:05:58
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 17 Nov 2010 21:42:40 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Być może - półślepi też mają pozytywne wyniki tych badań (nie napiszę,
    > że wszyscy, ale część z nich tak).

    Jestem ciekaw czy Ty byś przeszedł :D

    --
    ___________ (R)

  • 45. Data: 2010-11-17 23:06:23
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > Kup sobie pare rzeczy wysylkowo w USA, zobaczymy czy ogarniesz
    > dokumenty celne w 5 minut.
    > Albo np samochod w Szwajcarii :-)

    Zacznijmy od tego czy ktos rozsadny powierza kierowcy cos wiecej niz CMRke a
    od dokumentow celnych sa agencje... Zamawialem wiele razy towar z Chin i USA
    a jakos nikt do tej pory nie zmuszal mnie do wypelniania dokumentow.

    > Szczegolnie taki co to poszedl na prywatny Zarzadzanie i Marketing, a
    > prace kupil :-)

    No trzeba dostrzec dobre strony - przynajmniej byl na tyle obrotny, zeby cos
    takiego zorganizowac ;)

    --
    Picasso

  • 46. Data: 2010-11-17 23:08:10
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 17 Nov 2010 22:29:42 +0100, 'Tom N' napisał(a):

    > Tak, widuję /miszczów/ typu Cavallino wyprzedzających poboczem/pasem
    > awaryjnym.

    Skąd wiesz, że Cavallino wyprzedza poboczem/pasem awaryjnym?

    --
    ___________ (R)

  • 47. Data: 2010-11-17 23:13:07
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 17 Nov 2010 21:45:02 +0100, 'Tom N' wrote:
    >"ty ciulu z szewroleta dlaczego teraz hamujesz, skoro mnie wyprzedziłeś
    >przed chwilą".
    >Ano wyprzedziłem na 90 /tira/ jadącego 75 i po 400 metrach wjechałem w
    >obszar zabudowany, więc zwolniłem do licznikowych 60, zwłaszcza, że
    >wiedziałem, iż jadąc szybciej zobaczyłbym za 200 metrów czerwone światło
    >wyzwalane pętlą prądową (za stoi taki słupek robiący zdjęcia jadącym na
    >czerwonym)

    No ale logicznie pytajac, to po ch* go wyprzedzales ?
    Zyskales cale 3 sekundy :-)

    >Przejechałem na zielonym, i rzuciłem w eter, że "specjalnie dla rzucającego
    >ciulami, bo obcy, budka jest jak zawsze pełna" i pan tirman zmuszony był się
    >zatrzymać, a w eterze dało się usłyszeć rechot i "widzisz kmiotku z volvo z
    >gdańską rejestracją, że nie trzeba się tu spieszyć, teraz przez ciebie i my
    >stoimy -- podziękuj koledze którego od ciuli wyzywałeś przed chwilą, żeś
    >fotki nie zaliczył"

    Nie rozumiem - jechal za toba, nie szybciej, to skad czerwone ?

    J.

  • 48. Data: 2010-11-17 23:38:06
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 17 Nov 2010 23:06:23 +0100, P_ablo wrote:
> [...]
    >od dokumentow celnych sa agencje... Zamawialem wiele razy towar z Chin i USA
    >a jakos nikt do tej pory nie zmuszal mnie do wypelniania dokumentow.

    No widzisz chlopie, dwa fakultety, trzy tytuly, a glupiego SAD nie
    potrafisz wypelnic :-)

    J.

  • 49. Data: 2010-11-17 23:49:10
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 17 Nov 2010 21:42:40 +0100, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >To nie jest kombinacja - jakiś czas temu wyszły znowelizowane przepisy
    >w tej materii.

    Konkret?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 50. Data: 2010-11-18 00:00:43
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    J.F. w <news:lek8e6dj80no4miprp74foa2go95fptmo1@4ax.com>:

    > No ale logicznie pytajac, to po ch* go wyprzedzales ?
    > Zyskales cale 3 sekundy :-)

    To wyłacznie Twoja interpretacja.

    > Nie rozumiem - jechal za toba, nie szybciej, to skad czerwone ?

    No to przemyśl chwilę:

    różnica prędkości na 400m odcinka do obszaru zabudowanego 25km/h, róznica
    prędkości na 200m odcinka od tablicy zabudowanego do świateł -15km/h.

    Najpierw został z tyłu, następnie się pultał, że zwalniam(a sam nie
    zwalniał), a za chwilę zatrzymał się, bo przekroczył prędkość wyzwalającą
    czerwone światło.

    W sumie nie stałem za "rzucającym ciulami" 60 sekund na czerwonym, plus te 3
    sekundy, które wyliczyłeś i kolejne kilkanaście sekund zanim sie rozpędziłby
    od 0 do 60.
    Zresztą już tu kiedyś opisywałem, jak to oszczędzałem paliwo wlokąc się za
    cysterną, a potem czekałem, aż sie cysterna "spuści" na stacji, na której
    założyłem, że paliwo tankować wypada.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]