    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Litewski TIR
    Date: Wed, 17 Nov 2010 21:45:02 +0100

    krzysiek82 w <news:4ce3c484$0$27028$65785112@news.neostrada.pl>:

    > dla takich baranów może być powodem nawet to, że jedziesz zgodnie z
    > przepisami. Mnie ostatnio jakiś baran zjebał jak jechałem 50km/h na
    > 50tce, stwierdził, że go wkurwiam.

    "ty ciulu z szewroleta dlaczego teraz hamujesz, skoro mnie wyprzedziłeś
    przed chwilą".

    Ano wyprzedziłem na 90 /tira/ jadącego 75 i po 400 metrach wjechałem w
    obszar zabudowany, więc zwolniłem do licznikowych 60, zwłaszcza, że
    wiedziałem, iż jadąc szybciej zobaczyłbym za 200 metrów czerwone światło
    wyzwalane pętlą prądową (za stoi taki słupek robiący zdjęcia jadącym na
    czerwonym)
    Przejechałem na zielonym, i rzuciłem w eter, że "specjalnie dla rzucającego
    ciulami, bo obcy, budka jest jak zawsze pełna" i pan tirman zmuszony był się
    zatrzymać, a w eterze dało się usłyszeć rechot i "widzisz kmiotku z volvo z
    gdańską rejestracją, że nie trzeba się tu spieszyć, teraz przez ciebie i my
    stoimy -- podziękuj koledze którego od ciuli wyzywałeś przed chwilą, żeś
    fotki nie zaliczył"

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]