  • 1. Data: 2010-11-17 07:28:18
    Temat: Re: Litewski TIR
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Gabriel 'wilk' napisal:
    > Po podsumowaniu dokonań 23-letniego Litwina, został ukarany mandatem w
    > wysokości 1000 złotych. Mężczyzna był zaskoczony interwencją policjantów, gdyż jak
    twierdził,
    > "wszyscy jeżdżą tak jak on"."
    > http://www.tvn24.pl/0,1682736,0,1,1000-zl-mandatu-dl
    a-szalonego-tirowca,wiadomosc.html
    > Smiech na sali z ta wysokoscia mandatu :-(

    [ disclaimer: nie bić, proszę! ;) ]

    Nurtuje mnie taka sobie ciekawość: jak, w sensie karnym, zakończyłaby się
    taka akcja w Niemczech, a jak np. w USA. Ma ktoś AKTUALNE informacje
    na taki temat?

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 2. Data: 2010-11-17 07:40:40
    Temat: Litewski TIR
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Ciekawe kiedy w tym pieknym kraju wysokosc mandatu/kary/wiezienie bedzie adekwatna do
    wykroczenia
    jakie zostalo popelnione i bedzie odstraszala od wykonywania takich manewrow jak na
    zalaczonym
    filmie? Ten gosc nawet ciezarowki z przeciwka mial za nic wiec nawet strach pomyslec
    jak wymuszal na
    osobowkach.

    "Podwójne linie ciągłe, skrzyżowanie, zakaz wyprzedzania czy ograniczenie prędkości.
    Nic nie mogło
    powstrzymać litewskiego tira od wyprzedzania "na trzeciego" na drodze krajowej nr. 8,
    nawet wtedy
    gdy jechali za nim policjanci z włączonymi sygnałem. Pościg zakończył się wysokim
    mandatem i
    oryginalnym tłumaczeniem Litwina.
    Policjantom udało się nakłonić kierowcę do zatrzymania się dopiero po dwóch minutach
    pogoni, gdy
    zdołali go wyprzedzić. Po podsumowaniu dokonań 23-letniego Litwina, został ukarany

    pozdrawiam
    Oskar Wilde

  • 3. Data: 2010-11-17 07:45:14
    Od: Elias <e...@n...pl>

    On 2010-11-17 07:40:40 +0100, Gabriel 'wilk said:

    > Smiech na sali z ta wysokoscia mandatu :-(

    Jak dla mnie jeszcze jedno zero do kwoty i trochę uspokoiłoby to co
    poniektórych idiotów.

    --
    Elias

  • 4. Data: 2010-11-17 08:09:29
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Gabriel 'wilk'

> [...]
    > od wykonywania takich manewrow jak na zalaczonym filmie? Ten gosc nawet
    > ciezarowki z przeciwka mial za nic wiec nawet strach pomyslec jak

    Ale przecież jest na takich odpowiedni paragraf.

    --
    ignorance is bliss

  • 5. Data: 2010-11-17 09:05:07
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:ibvtat$gpo$1@news.onet.pl...
> [...]
    >
    > http://www.tvn24.pl/0,1682736,0,1,1000-zl-mandatu-dl
    a-szalonego-tirowca,wiadomosc.html
    > Smiech na sali z ta wysokoscia mandatu :-(

    Taki (prawie) przypadek zdarzył się pewnego dnia, mnie.
    Tylko dzięki szerokiemu poboczu zawdzięczam cały samochód i zdrowie.
    Jechałem z 90 po takich góreczkach i wyprzedzał mnie pod jedną z nich.
    Na szycie zobaczył innego Tira prującego na niego. Nie przyhamował tylko
    ZJECHAŁ DO PRAWEJ!!!!
    TEŻ LITWIN.
    Oni chyba żyją jeszcze czasami Kiejstuta lub jego syna Witolda

    Artur(m)

  • 6. Data: 2010-11-17 09:08:11
    Od: PJ <p...@g...com>

    Niemcy:
    od 700 euro wzwyż (suma), minimum 1 miesiąc bez prawka, choć przy
    takich dowodach (film) można się spodziewać prokuratora ...

    ps poza tym w niektórych landach dostałby (gratis) badania techniczne
    i jeśli by coś znaleziono to już by dalej nie pojechał, w Polsce taki
    typek musi chyba staranować autobus z przedszkolakami, po czym po
    tygodniu żałoby rząd tego gamonia weźmie się do roboty i zrobi to co
    powinno już być dawno zrobione

    P.

  • 7. Data: 2010-11-17 09:11:57
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin PJ

    > Niemcy:
    > od 700 euro wzwyż (suma), minimum 1 miesiąc bez prawka, choć przy takich
    > dowodach (film) można się spodziewać prokuratora ...

    U nas też są odpowiednie przepisy, tylko policjanci ich nie znają albo
    nie chce im się z nich korzystać.

    --
    ignorance is bliss

  • 8. Data: 2010-11-17 09:12:45
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur\(m\)

> [...]
    > takich góreczkach i wyprzedzał mnie pod jedną z nich. Na szycie zobaczył
    > innego Tira prującego na niego. Nie przyhamował tylko ZJECHAŁ DO

    Hamowanie pewnie nic by nie dało...

    --
    ignorance is bliss

  • 9. Data: 2010-11-17 09:15:03
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    >
    > http://www.tvn24.pl/0,1682736,0,1,1000-zl-mandatu-dl
    a-szalonego-tirowca,wiadomosc.html
    > Smiech na sali z ta wysokoscia mandatu :-(

    cóż, trzeba wprowadzić też zatrzymywanie prawa jazdy na krótkie okresy czasu
    (tak jak w Niemczech czy Francji),
    znam przypadek faceta, któremu właśnie zabrali we Francji PJ "bo on nie po
    to S klasę kupował żeby jeździć powoli" - a Francuzi się nie pieprzyli,
    skończyło się na grzywnie (płatnej gotówką), zabraniu prawa jazdy i
    kontynuacji dalszej trasy przez żonę...

    brat

  • 10. Data: 2010-11-17 09:55:32
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-11-17 09:05:07 Artur(m)

    > Taki (prawie) przypadek zdarzył się pewnego dnia, mnie.

    Mnie się zdarzył "lepszy". Gość, notabene z białoruskiego "TIRa"
    zablokował drogę przed rondem (myślałem początkowo, że o drogę chce
    zapytać), z tyłu przyblokował mnie kolejny. Wysiadło trzech spaślaków i
    po krótkim monologu, przy akompaniamencie moich szeroko otwartych oczu
    i próbach zrozumienia OCB, gość na finał z "piąchy" wybił mi przednią
    boczną szybę. Straszne bydło.

    --
    Pozdor Myjk