    From: "P.B." <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Litewski TIR
    Date: Wed, 17 Nov 2010 21:35:33 +0100

    Dnia Wed, 17 Nov 2010 11:48:54 -0800 (PST), Mark napisał(a):

    > nie masz pojęcia co jest potrzebne. psychotestów nawet nie masz,
    > rzetelnych badań,

    Nie wiem o czym Ty piszesz. U nas w firmie kadrowa wykombinowała, że każdy
    kto jeździ służbowym samochodem musi mieć zrobione badania psychotechniczne
    jak zawodowy kierowca ciężarówki. Nie wiem co w tych testach takiego
    strasznego - trzeba by być ciężko upośledzonym neurologicznie, ale
    półślepym by tego nie przejść.
    Ja tam nic do kierowców zestawów nie mam, ale wystarczy posłuchać na CB jak
    rozmawiają, by zorientować się jaka elita intelektualna tam pracuje. Robota
    jest ciężka i odpowiedzialna, ale wybacz: nie potrzeba do niej jakiś
    niezwykłych predyspozycji.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek