    From: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Listwa z niezależnymi wyłącznikami
    Date: Tue, 24 Aug 2010 21:46:11 +0200

    Adam Dybkowski wrote:

    > Tutaj zamiast tego tandemu proponuję od razu AVRa z USB (AT90USB). Jest
    > do tego gotowy darmowy stos USB (LUFA).

    a bo nie mam :-). MSP mam w ilościach dużych i chyba 15 różnych pod nogą

    > Ale po co RTC? Niech AVR też za to robi. I2C chyba całkiem zbędne.

    I2C ewentualnie po to, bym mógł kaskadować listwy lub dodać coś innego.

    > No właśnie ta z Biedronki jest fajna. Po odlutowaniu wyłączników masz
    > listwę z 5 niezależnymi gniazdami za 15 zł.

    Tylko ona jest pewnie polskiego systemu. Mi już wystarczają dwa systemy w
    domu: niemiecki i amerykański. Ale jak będę w piątek w Opolu to zajrzę do
    Biedrony.

    > Mi się marzy w takim rozwiązaniu dodanie do tego jeszcze czujnika IR i
    > możliwość sterowania pilotem (równolegle ze sterowaniem przez USB).

    RC5 to też dobry pomysł. Albo zrobię na radio, eZ430 z radiem też mam w
    szufladzie ;-)

    Waldek