  • Data: 2010-08-25 20:59:17
    Temat: Re: Listwa z niezależnymi wyłącznikami
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-24 22:37 Mirek napisał(a):

    > Nie jest najlepszej jakości. Niektóre światełka ledwie świecą. Do
    > rozkręcenia obudowy potrzebny wkrętak płaski z wycięciem.

    Przy tej cenie chyba nie ma co dyskutować. Mi się jakoś udało ją
    rozkręcić (końcówka wkrętaka rzeczywiście jest potrzebna dość dziwna -
    mam taką w zestawie bitów do wkrętarki). U mnie neonówki świecą równo,
    może to problem konkretnego egzemplarza.

    > Nie wiem jak sprężynki w stykach, bo przezornie nie wkładam nic
    > grubszego, tylko ładowarki.
    > Gdybym coś budował, to raczej porządne, pojedyncze gniazda. I nie na USB.

    Ależ oczywiście - można gniazdka np. Legrand'a po 15 zł / pojedyncze.
    Tyle że taka listwa 8-gniazdowa już będzie kosztować niemało. Mnie w
    rozwiązaniu biedronkowym przytłacza jedynie festyniarska kolorystyka.

    BTW: Fajne listwy z gniazdami komputerowymi IEC też można kupić -
    zarządzalne przez sieć i z pomiarem prądu:
    http://www.profipc.pl/pdu/amzh-1623m1-08-1.php

    http://epasystemy.pl/pl/listwa-zasilajaca-amzh-1623f
    -08-1.html?utm_source=nokaut.pl&utm_medium=cpc&utm_c
    ampaign=2010-08&utm_content=143

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/