  • Data: 2010-08-25 21:27:43
    Temat: Re: Listwa z niezależnymi wyłącznikami
    Od: x <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 25-08-2010 o 22:59:17 Adam Dybkowski <a...@4...pl> napisał(a):

    > Przy tej cenie chyba nie ma co dyskutować. Mi się jakoś udało ją
    > rozkręcić (końcówka wkrętaka rzeczywiście jest potrzebna dość dziwna -
    > mam taką w zestawie bitów do wkrętarki). U mnie neonówki świecą równo,
    > może to problem konkretnego egzemplarza.

    Tez sie skusilem i zauwazylem, ze moj egzemplarz na wylacznikach odcina
    tylko zero. Czyli wylaczniki jednobiegunowe a calosc oparta na schemacie
    "bolec u gory, faza z prawej", czyli troche po chinsku. Gdyby nie to,
    produkt bylby nawet calkiem calkiem. Przynajmniej wylacznik glowny moglby
    byc dwubiegunowy, a jakby jeszcze byla mozliwosc ukladania przewodu
    zasilajacego...