  • Data: 2010-08-26 12:47:57
    Temat: Re: Listwa z niezależnymi wyłącznikami
    Od: x <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 26-08-2010 o 11:41:35 William Bonawentura <n...@i...pl>
    napisał(a):

    > Użytkownik "x" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli ta legendarna "tradycja" jest zła skoro na niebieskim jest "faza".

    Czytaj uwaznie. Napisalem ze *u niego* na niebieskim bylaby faza czyli
    wlasnie zle. Ja mam gniazdka tak podlaczone, ze faze mam po lewej i u mnie
    jest dobrze - faza wystepuje na brazowym.

    > PC i LCD ma zasilacz impulsowy któremu jest absolutnie obojętne gdzie ma
    > fazę.

    To tez pisalem. Ale... a zreszta przeczytaj raz jeszcze, bo jakos dziwnie
    zniknales reszte mojej odpowiedzi.

    > Jedyne znane mi urządzenie "domowe", które wymaga właściwego podłączenia
    > L i N to kocioł gazowy.

    Czy ten kociol ma zalozona wtyczke? Jesli tak to moglbys sprawdzic w
    ktorej dziurce gniazdka spodziewa sie fazy?