  • Data: 2010-03-05 10:53:51
    Temat: Re: Linux? do Lifebooka S6120
    Od: Maru <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.03.2010 11:56, kamil pisze:
    > "Maru" <m...@n...pl> wrote in message

    > Nie kazdy posiadacz samochodu lubi spedzac wiecej czasu pod nim, niz
    > jezdac. ;)
    >

    > Pozdrawiam
    > Kamil

    Ale jednak są ludzie, którzy lubią całymi dniami dłubać przy
    samochodzie, nawet jak tego nie wymaga:))
    Wracając do głównego wątku. Skoro ktoś chce spróbować to czemu od razu
    mu tego zabraniać?? Nie spasuje mu to sobie odpuści i tyle.
    Ja jak się przesiadałem to też nie byłem hurra optymistycznie
    nastawiony, a jednak wyszło coś z tego.
    Nie twierdzę, że Linux jest the best, jest po prostu inny i wymaga
    nowych nawyków i podejścia. Różnica jest taka, że żadnego programu
    linuksowego pod Windowsem nie odpalisz, a pod Linuksem wiele aplikacji
    Windows chodzi i to całkiem sprawnie. Z grami jest już różnie, ale ja
    jako amator kilka odpaliłem i niczym się nie różnią od działania pod
    Windowsem.