  • 1. Data: 2009-03-04 12:05:14
    Temat: Re: Link4 - nigdy w zyciu
    Od: pwz <p...@j...pl>

    joasia169 pisze:
    > tak,tak,jeden telefon...ktory po 100 pytaniach kosztowal mnie 12
    > zł,zgłaszałam szkode,wjechał we mnie gość ubezpieczony w link4,po 2
    > tygodniach nadal nie mam pieniedzy z odszkodowania,nie mam za co
    > zreperowac tych szkód,zaden warsztat nie chce podpisac umowy,bo nie maja
    > zamiaru w nieskonczonosc czekac na kase,a ja tez juz nie mam
    > cierpliwosci,nie chce mi sie wysyłac kolejnych oswiadczen,z tego,o czym
    > mnie informuja,wywnioskowalam,ze to kolejna banda
    > naciagaczy-ubezpieczycieli,niech ich szlag!!!

    No ale o co chodzi? To ten gość był ubezpieczony w L4, a nie ty, prawda?
    Mnie tam wsio rawno, kto, jak i czy w ogóle wyciągnie kasę od mojego
    ubezpieczyciela. Byle tylko szybko likwidował _moje_ szkody.
    Wiem, że to egoistyczne, ale mnie przekonuje do danego ubezpieczyciela
    to, w jaki sposób traktuje mnie-klienta, a nie kogoś "obcego". Taka karma.
    pwz

  • 2. Data: 2009-03-04 12:09:11
    Od: joasia169 <joasia169@_NOSPAM_op.pl>

    Pastor Jonesnapisal

  • 3. Data: 2009-03-07 17:57:05
    Od: Poldekk <n...@g...pl>

    pwz wrote:

> [...]
    > Wiem, że to egoistyczne, ale mnie przekonuje do danego ubezpieczyciela
    > to, w jaki sposób traktuje mnie-klienta, a nie kogoś "obcego". Taka karma.

    Powinni tego zabronić.
    Bo to nie jest ubezpieczalnia, tylko ściemnialnia.

    Ja akurat ubezpieczam się w PZU, bo na motorek wyszło mi najtaniej.
    Raz wjechałem motorkiem kobiecie w tył fiata niechcący. W sumie miała
    zarysowany zderzak i niewiele więcej szkód. Mogła to zrobić u znajomego
    Pana Heńka za 100 zł. Ale wyceniła szkody (ktoś jej jakimś cudem
    wycenił) na 1300 zł. Bez szemrania się podpisałem, bo po prostu było mi
    wstyd, że wjechałem na nią. A że straciłem zniżkę przez to? No coż, tak
    bywa, to była moja wina. Facet powinien trzymać odrobinę klasy.