  • 1. Data: 2009-03-04 11:57:12
    Temat: Re: Link4 - nigdy w zyciu
    Od: joasia169 <joasia169@_NOSPAM_op.pl>

    marcinunapisal

    > Użytkownik " Madziar" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Witam
    > Ja ubezpieczyłem auto w Link4 ponieważ ich oferta była bezkonkurencyjna. Po
    > prostu miałem przerwę w ubezpieczeniu pojazdów trwającą ponad dwa lata i
    > żadne inne TU nie akceptowało zniżek które poprzednio posiadałem.
    > Motocykla u nich nie ubezpieczyłem bo sami przyznali, że są bardzo drodzy.

    tak jak pisałam juz wcześniej,miałam stłuczkę z delikwentem,który sie w
    link4 ubezpieczył,wszystko niby proste,dokumenty dotarły....ale z
    odszkodowaniem,robi sie problem,dlaczego?a dlatego,ze zgodzilismy sie na
    wyplate gotowkowa,ojjjj i zaczely sie schody,zmniejszyli nagle wysokosc
    kwoty ktora proponowali na poczatku,zekomo zglosilismy ze jestesmy
    podatnikiem WAT,BZDURA,nic takiego miejsca nie miało,GRAJA NA ZWŁOKE JAK
    SIE DA!!!! slemy kolejne oswiadczenia,a pieniedzy jak nie było,tak nie
    ma,a dlaczego zgodzilismy sie na gotowke?? bo zaden warsztat w poblizu nie
    chcial z nami takiej umowy podpisac,zeby naprawic i rozliczac sie
    bezposrednio z link4,najwidoczniej,znali juz POKRĘTNE procedury tej
    ubezpieczalni,NIE,NIGDY TAM SIE NIE UBEZPIECZYMY!!! teraz
    szukamy,konkretnej firmy,ktora ubezpieczy,dom,auto itp.pozdrawiam