    From: Poldekk <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Link4 - nigdy w zyciu
    Date: Sat, 07 Mar 2009 18:57:05 +0100

    pwz wrote:

    > No ale o co chodzi? To ten gość był ubezpieczony w L4, a nie ty, prawda?
    > Mnie tam wsio rawno, kto, jak i czy w ogóle wyciągnie kasę od mojego
    > ubezpieczyciela. Byle tylko szybko likwidował _moje_ szkody.
    > Wiem, że to egoistyczne, ale mnie przekonuje do danego ubezpieczyciela
    > to, w jaki sposób traktuje mnie-klienta, a nie kogoś "obcego". Taka karma.
    > pwz

    Powinni tego zabronić.
    Bo to nie jest ubezpieczalnia, tylko ściemnialnia.

    Ja akurat ubezpieczam się w PZU, bo na motorek wyszło mi najtaniej.
    Raz wjechałem motorkiem kobiecie w tył fiata niechcący. W sumie miała
    zarysowany zderzak i niewiele więcej szkód. Mogła to zrobić u znajomego
    Pana Heńka za 100 zł. Ale wyceniła szkody (ktoś jej jakimś cudem
    wycenił) na 1300 zł. Bez szemrania się podpisałem, bo po prostu było mi
    wstyd, że wjechałem na nią. A że straciłem zniżkę przez to? No coż, tak
    bywa, to była moja wina. Facet powinien trzymać odrobinę klasy.