  • 1. Data: 2009-03-04 11:44:26
    Temat: Re: suzuki gsxr 750 r.95' nieudane silniki??
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    > Raczej plotka, ja mam 1993r(to chyba to samo co 1995)

    A przypadkiem w 1994 nie wprowadzili chlodzenia woda (model W)?

    Zeby nie bylo - nie madrkuje, dopytuje sie, bo nie jestem pewien;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 2. Data: 2009-03-04 11:47:42
    Od: pontoniarz <Grzywol7@_NOSPAM_interia.pl>

    vasylnapisal

    > witam wszystkich!!!
    > Zamierzam sobie sprawić suzi gsxr 750 z 95 roku, ponieważ jest to moim
    > zdaniem jeden z najładniejszych ścigaczy na rynku. Doszły mnie słuchy, że
    > silniki 750 w tych modelach były niezbyt udane. Wie ktoś coś na ten
    > temat??? Mit czy plotka??? pozdrawiam

    > --

    Raczej plotka, ja mam 1993r(to chyba to samo co 1995) i nie narzekam, mimo
    że jeżdżę bardzo ostro silnik jest trwały, skrzynia biegów,sprzęgło
    wszystko super.

  • 3. Data: 2009-03-04 12:10:06
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote

    > A przypadkiem w 1994 nie wprowadzili chlodzenia woda (model W)?

    W 1992
    http://www.bikez.com/motorcycles/suzuki_gsx-r_750_w_
    1992.php
    :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 4. Data: 2009-03-04 13:55:19
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

    pontoniarz pisze:

    Droga redakcjo,

    zamierzacie kiedys wreszcie wprowadzic blokade odpowiadania na posty
    napisane prawie rok temu?

    Dziękuję

    --
    ganda
    FZR 1000

  • 5. Data: 2009-03-04 14:19:54
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Paweł Andziak pisze:

    > Droga redakcjo,
    >
    > zamierzacie kiedys wreszcie wprowadzic blokade odpowiadania na posty
    > napisane prawie rok temu?

    na te i na wszystkie :)

    --
    Arni Toruń