    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    <b...@g...com>
    <572a1dac$0$696$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <1...@4...net>
    <1...@g...com>
    <57309c7f$0$22830$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <5730bb49$0$22842$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    Subject: Re: Linia wysokiego napięcia jak pijany zając
    Date: Tue, 10 May 2016 11:42:44 +0200

    dyskusyjnych:c7acc88d-1d9d-432b-9cad-f69ff8e572e5@go
    oglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 9 maja 2016 18:31:49 UTC+2 użytkownik cef
    napisał:

    >Mi nie zależy na popularności. Kiedy mieszkałem w Polsce, musiałem
    >starać się być "fajny", na wszelki wypadek nie podpisywać się
    >imieniem i nazwiskiem, bo nigdy nie wiadomo
    >kto to przeczyta i co sobie pomyśli. Polska to takie miejsce że jak
    >ktoś coś szczerze głośno mówi to znajdzie więcej wrogów niż
    >przyjaciół, więc albo lepiej siedzieć cicho albo >ściemniać, tak
    >gadać żeby nie wiadomo było o co konkretnie chodzi, a w internecie to
    >już koniecznie anonimowo. Ale wystarczy wyjechać z kraju i od razu
    >człowiek widzi jaka to >bzdura.

    Mowisz, ze na swiecie to tak lubia ludzi, ktorzy szczerze pisza, co
    mysla ?

    >Ale mi nie chodzi o kwintesencję, tylko o konkluzję. Jakie problemy
    >potrafią dostrzec Polacy w Polsce i jakie rozwiązania wymysleć.

    Ja bym sie tylko chcial dowiedziec w jaki sposob zakup i instalacja
    wiatrakow tudziez ogniw slonecznych polepszy nasza sytuacje.
    Zyskamy doswiadczonych w instalacji ludzi i bedziemy mogli hoho -
    wygrywac przetargi i prowadzic projekty w Niemczech,
    instalujac tam niemieckie wiatraki i chinskie ogniwa z niemieckimi
    falownikami ?

    >Bardzo często widzę ogromny wysiłek wkładany w zbudowanie iluzji że
    >wszystko jest super. To jest dopiero smutne.

    Gdzie widzisz - u politykow ? To chyba normalne :-)

    >Często słyszę: a bo ty widzisz tylko problemy. Nie, ja widzę i
    >rozwiązania, ale jak rozmawiam z kimś kto nie chce
    >przyjąć do wiadomości że ma problem, to nie ma mowy o rozwiązaniu.

    Zaraz, to ja widze wszedzie problemy :-)

    J.