  • 61. Data: 2010-02-11 09:25:40
    Temat: Re: Liczy się pomysł....
    Od: "gebi" <gebi_KASUJ_TOO_@_I_TO_poczta.fm>

    Użytkownik "cichybartko" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    news:hku6u2$fv3$1@news.onet.pl...
    > W ogóle męskie ciuchy to temat rzeka. Całe szczęście że są po selekcji jakieś
    > alternatywy, ale trend rzucania nadruków na wszystko jest przerażający.
    Uff, myślałem że tylko ja jestem taki. Jakiś czas temu wylądowałem w nieznanej
    sobie strefie ;-) na zakupach i potrzebowałem w pół godziny kupić sobie
    podkoszulek na treningi. Okazało się, że w żadnym z kilku sklepów nie mogłem
    akurat nic "zwykłego" znaleźć. Akurat mnie odrzucają napisy "Nika" czy "Odidas"
    na całej klacie, albo przyszyta do koszulki siatka, srebrny pasek, czy kolor
    jadowicie zielony. Chciałem zwykły podkoszulek, z ciut grubszego materiału, żeby
    się od razu nie rozciągał, z ewentualnym niewielkim logo szwaczki :-) ale
    nalatałem się za nim jak głupi :-)
    Ale sobie ponarzekałem...

  • 62. Data: 2010-02-11 16:07:46
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 11 Feb 2010 10:25:40 +0100, gebi wrote:
> [...]
    > się od razu nie rozciągał, z ewentualnym niewielkim logo szwaczki :-) ale

    Przerabialem to samo i odkrylem http://www.attique.pl/
    Do cwiczen te ichnie szmatki z merylu sa pierwsza klasa.

    przepraszajac za OT,
    pozdrawiam,
    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 63. Data: 2010-02-12 22:50:23
    Temat: Re: Nowy Leaf - co on w sobie ma?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 7 Feb 2010, Marek Dyjor wrote:

    > a wystarczy kupić solidne tele za 5000 zł i też mamy ostre zdjęcie tego
    > klapka :)

    Ino co się napstrykać trzeba, żeby poza klapkiem co nieco jeszcze
    było ostre[1], to nasze ;)

    [1] jak nie ma, to i o ostrości rozstrzygnąć nie sposób, zaś panorama
    50x50 chwilę zajmie

    pzdr, Gotfryd