    From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Lekko OT: ogrzanie kanału - piecyk katalityczny?
    Date: Wed, 16 Nov 2016 18:04:44 +0100

    W dniu 2016-11-16 o 11:09, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Lewis" napisał w wiadomości grup

    > Ogolnie - bez przesady. W koncu mechanicy w tych warsztatach jakos nie
    > umieraja masowo.
    >
    > Mnie tez juz sie nie chce (i nie mam warunkow), ale korzystanie z
    > warsztatu to tez nie takie proste - blisko jest partacz, daleko - trzeba
    > jakos dojechac, i to w godzinach korka :-)

    > A potem sie okazuje, ze czegos brakuje, i dobrze byloby zostawic do
    > poniedzialku.
    >
    > J.

    U siebie mam palnik na olej przepracowany (dysza ciśnieniowa a nie
    kociołek do smażenia frytek) i piec nadmuchowy na powietrze. Nie ma z
    tego praktycznie żadnych widocznych spalin i wydajność pod 40-50kW.
    Spokojnie w 20min nagrzewam 120mkw halę o wysokości 5m.
    Czujnik CO2 też mam i z powodu pieca nigdy nie alarmował. Całość takiego
    ogrzewania to z 10kzł - opłaci się? ;)

    Możesz kupić sobie ogrzewacz na propan butan (do 500zł) i czujnik CO2
    dla bezpieczeństwa. Całosć w 700zł się zamknie na miękko a kanał
    nagrzejesz bardzo szybko i efektywnie.

    Lewis