  • Data: 2016-11-16 11:09:49
    Temat: Re: Lekko OT: ogrzanie kanału - piecyk katalityczny?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lewis" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2016-11-10 o 13:26, sirapacz pisze:

    >Hmm ja rozumiem że ktoś może mieć smykałkę i zamiłowanie do dłubania
    >we własnym samochodzie ale naprawdę nie ryzykowałbym własnego życia,
    >żeby raz czy 2 w okresie zimowym coś podłubac w samochodzie i zlecił
    >to warsztatowi...

    Ogolnie - bez przesady. W koncu mechanicy w tych warsztatach jakos nie
    umieraja masowo.

    Mnie tez juz sie nie chce (i nie mam warunkow), ale korzystanie z
    warsztatu to tez nie takie proste - blisko jest partacz, daleko -
    trzeba jakos dojechac, i to w godzinach korka :-)

    >Ewentualnie są tzw warsztaty na godziny, wynajmujesz, ciepełko, pełne
    >wyposażenie itd dłubiesz do oporu.

    A potem sie okazuje, ze czegos brakuje, i dobrze byloby zostawic do
    poniedzialku.

    J.