  • Data: 2010-03-19 18:38:58
    Temat: Re: Leica M9
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cichybartko pisze:
    > Prawdziwy zawodowiec na spotkania towarzyskie chodzi bez narzędzia
    > pracy, a laski się rwie na prestiżowe wizytówki z linkiem do miażdżącego
    > portfolio ;).

    He, przypomniało mi się jakiś czas temu spotkanie z potencjalnym
    klientem. Spotkanie miało być w knajpie więc poszedłem sobie spacerkiem,
    a że ładny śnieg padał, to dreptałem plantami krakowskimi pstrykając
    penem, który na co dzień trzymam w pokrowcu od zenita. Klient zobaczył
    ''zenita'' i woła ''takim się jeszcze pstryka?'' A ja mu na to, że to
    tylko pokrowiec, który jest bardzo wygodny więc go wciąż używam. I
    wyciągnąłem mu olka ze środka bo był ciekawy zawartości. Ogląda, maca i
    mówi z trwogą w głosie... ''Ale ma pan jeszcze jakiś inny aparat?'' :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl