  • Data: 2010-03-20 17:48:21
    Temat: Re: Leica M9
    Od: l...@l...localdomain szukaj wiadomości tego autora

    W poście <q5pspgnqhria$.dlg@saikokila.pl>,
    Saiko Kila nabazgrał:

    > Przykłady sprzętu: Apple Magic Mouse, MacBookPro (sprzed dwóch lat),
    > MacBookAir, pierwsze iphony (a ich OS to trzecia wersja dopiero
    > sensowna, BTW dla mnie nadal iphony nie mają wszystkich pożądanych
    > funkcjonalności), ich różne sprzęty z niewymienialną baterią, monitory z
    > fatalną kontrolą jakości i pogarszaniem się parametrów z czasem?

    Ekhem, widzisz różnicę między ,,bez wad'' a ,,niezbyt funkcjonalny''?
    Z tych wszystkich wymienionych rzeczy tylko z iPhone się zgodzę, że
    odstaje od konurencji co do funkcjonalności. Ale nie na tyle, żeby
    nie nadrobił innymi zaletami.

    > Co do software [...]

    Znowu zero argumentów co do funkcjonalności... Z tym, że monopolistyczna
    strategia Apple jest powalająca nie ma co dyskutować.

    > Z tą ceną/jakości i unikalności możliwości to raczej tylko fan Apple
    > może się zgodzić...

    No dobra: pokaż mi inny system z Valgrindem i DTrace albo odszczekaj.

    > /np.Dlaczego na boga wprowadzać
    > A2DP tak późno kiedy cała konkurencja ma od dawna? Dlaczego w pierwszych
    > nie dali BT w ogóle, mimo że to podstawowa metoda przesyłania kontaktów
    > (czyli czegoś co się robi po zmianie fonu)?/

    O, pierwszy naprawdę dobry argument.

    Proponuję jednak dowiedzieć się gdzie leży granica funkcjonalności.
    No i nauczyć różnicy między funkcjonalnością a funkcją ;)

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Ilość spamu na niezabezpieczonym Tracu.