-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Legnum VR4 i przekładka?
Date: Wed, 24 Feb 2010 15:23:44 +0000 (UTC)
Organization: Dupa w krate
Lines: 34
Message-ID: <X...@2...180.128.149>
References: <hm1018$91j$1@news.onet.pl> <hm10ou$oat$1@node1.news.atman.pl>
<hm119q$ci1$1@news.onet.pl> <hm1gr0$5gr$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hm1hi0$700$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hm38lu$h8m$1@news.onet.pl>
<hm38s3$hsc$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: client-ecard-13.warszawa.dialog.net.pl
X-Trace: news.onet.pl 1267025024 13526 84.40.217.141 (24 Feb 2010 15:23:44 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 24 Feb 2010 15:23:44 +0000 (UTC)
User-Agent: Xnews/5.04.25
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2258470
[ ukryj nagłówki ]Patrze a tu w szybce robal taki: news:hm38s3$hsc$1@news.onet.pl ! Pewnie
kiero jakis, ten Lewis . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:
>> Zostaje mi tylko jeszcze jedna kwestia, może da się w drugą stronę? W
>> sensie stałe ADW do zwykłego europejskiego gallanta 2.5V6 nie VR4...
>
> *AWD
> Chodzi w zasadzie tylko o napęd, silnik wystarczy zwykłe 2.5. A tych
> seryjnie nie wypuszczali z AWD. Durne japońce...
Rzezba. mimo wszystko lepiej wziac VR-4 i dawce.
Jedyny fuckup to sciana grodziowa ktora nie jest symetryczna-prawie udaje
sie przelozyc za wyjatkiem mechanizmu wycieraczek gdzie albo montuje sie go
bez obudowy (zeby sie zmiescil) albo przespawuje sciane grodziowa.
Pomysl z przelozeniem napedu do zwyklego EA bym Ci odradzal-IMO wiecej
roboty niz przelozenie VR-4. Poza tym, ze 163hp slabo sobie poradzi z 4
lapami. Te 163hp przyzwoicie sie zachowuja jako FWD ale szalu nie ma-ot
troche lepszy dupowoz.
Trzeba pamietac, ze VR4/Legnum to glownie wspolna buda z EA. Bebechy sa
zupelnie inne.
Osobiscie uwazam, ze auto zajebiste-wyglada jak troche lepsza taksowka, ale
jak depniesz to banan gwarantowany.
Ogolnie jezdzi tego ok 10 sztuk-wiekszosc wyszla spod reki Roberta ktory
zazwyczaj zajmuje sie importem i przekladka.
Utrzymanie VR-4/Legnum to koszty podobne do Subaru (i malo jest kumatych
mechaniorow co potrafia przy tym dlubac)
--
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec
Następne wpisy z tego wątku
- 24.02.10 16:27 Dman-666
- 24.02.10 16:49 Dman-666
- 24.02.10 22:52 Lewis
- 24.02.10 23:35 Lewis
- 25.02.10 08:44 Dman-666
- 25.02.10 13:47 kamil
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod