  • Data: 2010-02-25 08:44:28
    Temat: Re: Legnum VR4 i przekładka?
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:hm4745$36r$1@news.onet.pl ! Pewnie
    kiero jakis, ten Lewis . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na
    uszy:

    > Tak czy siak pomysł chyba upadł. Sztuka którą planowałem zanabyć jako
    > bazę to padaka, a na szukanie i zrobienie kolejnej perełki nie będę
    > miał już czasu chęci i pieniędzy, poza tym strata takiego wychuchanego
    > auta naprawdę boli, nie porównując ale jak członka rodziny.
    > Nie porównuję tu audi które miałem do takiego VR4 ale mimo wszystko,
    > nie boję się zaryzykować stwierdzenia, że było to jedno z najbardziej
    > zadbanych, doposażonych, wychuchanych i najładniejszych A6 C4 w
    > Polsce.

    No zdaje sie bylo....i ta zabudowa ;)

    Od siebie jeszcze dodam, ze koszty VR-4 to wg mnie ok 7-10/rok...i mowa
    tutaj o pierdolach typu opony, klocki, tarcze ktore zmieniasz co sezon.

    Na przekaldke bys stracil sily a co gorsza zapal a i tak pewnie nie byloby
    to zrobione dobrze. Tego auta najlepiej szukac zrobionego przez w.w.
    czlowieka (ostatnio byl w mitcarze Legnum zrobiony przez niego).
    Przerobki Roberta to ok 35k (ale znawcy mowia, ze musisz miec w kieszeni
    kase na drugiego takiego jesli chcesz byc ownerem).

    A wspomniane wczesniej cywilne EA ma fajna skrzynie ktora nadrabia troche
    niedostatki mocy...ale nie polecilbym Ci ze wzgledu na moc nizsza od C6
    (chociaz jezdzi mi sie tym lepiej i zbiera sie sprawniej niz Scorpio
    Cossworth z niby 205hp na pokladzie).

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec