  • Data: 2010-02-24 22:52:58
    Temat: Re: Legnum VR4 i przekładka?
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dman-666" <d...@t...o2.pl> napisał w
    wiadomości news:Xns9D29A7596A7F7Zielonagens@213.180.128.149...
    > Patrze a tu w szybce robal taki:
    > news:Xns9D29A6C8FD48Zielonagens@213.180.128.149 ! Pewnie kiero jakis,
    > ten Dman-666 . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:
    > Aaa..i jeszcze jedno-jak chcesz spotkac sie i pogadac z jednym z
    > wlascicieli (i fantastycznym znawca tych aut) to w pierwszy wtorek
    > miesiac sa spoty w DC gdzie regularnie przyjezdza jeden VR-4 i jeden
    > Legnum.

    Tak czy siak pomysł chyba upadł. Sztuka którą planowałem zanabyć jako bazę
    to padaka, a na szukanie i zrobienie kolejnej perełki nie będę miał już
    czasu chęci i pieniędzy, poza tym strata takiego wychuchanego auta naprawdę
    boli, nie porównując ale jak członka rodziny.
    Nie porównuję tu audi które miałem do takiego VR4 ale mimo wszystko, nie
    boję się zaryzykować stwierdzenia, że było to jedno z najbardziej zadbanych,
    doposażonych, wychuchanych i najładniejszych A6 C4 w Polsce.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)